14 grudnia 2012

Szampon BABYDREAM, Rossman- RECENZJA


Cena: ok. 4 zł (drogeria Rossman)
Wielkość: 250 ml
Opakowanie: plastikowa butelka
Kolor: przeźroczysty
Zapach: łagodny

Opis producenta:

     Szampon Babydream myje i pielęgnuje włosy i skórę głowy delikatnie i dokładnie. Wyciąg z kiełków pszenicy umożliwia łatwe rozczesywanie.

- bez środków barwiących i konserwujących
- pH neutralne dla skóry
- z rumiankiem i pantenolem
- nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego

Skład:

Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Lactate, Triticum Vulgare Germ Extract, Panthenol, Glyceryl Caprylate, Lactic Acid, Chamomilla Recutita Extract, Parfum.

Moja opinia:

plusy i minusy:

Uwaga!

     Czytałam wiele opinii na temat tego produktu- również tych negatywnych, gdzie dziewczyny piszą, że bardzo  szampon wysusza im włosy.

     Otóż ja zaczęłam stosować go dopiero, gdy oczyściłam swoje włosy z chemii, przestałam farbować, prostować i tapirować, a dodatkowo regularnie olejowałam. „Oczyszaczanie”  moich włosów trwało 5 miesięcy i dopiero po tym okresie zastosowałam swój pierwszy szampon bez SLS-u.

     Dlatego też uważam, że używanie go na bardzo zniszczone, „oblepione” silikonami  włosy,  nie będzie strzałem w dziesiątkę i spowoduje „tragiczne” skutki w postaci wypadania i wysuszenia włosów.

     Polecam go szczególnie dziewczynom, które już trochę „podregenerowały” swoje włoski!