05 lutego 2013

Olej KHADI- stymulujący wzrost włosów


Cena:  58zł ( sprzedaż internetowa: allegro.pl lub helfy.pl)
Wielkość: 210 ml
Opakowanie: plastikowa butelka
Kolor: żółty
Zapach: typowy indyjski- mocno ziołowy

Opis producenta:

     Olejek stymulujący wzrost włosów i powstrzymujący wypadanie przyspiesza porost włosów i zapobiega ich utracie. Jest wykonany z najlepszych naturalnych ziołowych składników.
     Wykonany na bazie oleju sezamowego, kokosowego i rycynowego. Olejek wzmacnia i odżywia włosy, zapobiega wypadaniu włosów, stymuluje ich szybszy wzrost, zapobiega przedwczesnemu siwieniu.

- Olej sezamowy wnika w głąb włosa, odżywiając go od cebulek aż po końce.
- Olej kokosowy odżywia włosy.
- Olej rycynowy przyspiesza wzrost włosów.
- Amla nadaje włosom blask, wzmacnia, ochrania przed infekcjami skóry, usuwa łupież, przyśpiesza wzrost, zapobiega przedwczesnemu siwieniu i wypadaniu.
- Bala wzmacnia włosy oraz nadaje im witalność.
- Olej z wyciągiem z rozmarynu posiada silne właściwości odkażające, zapobiega powstawaniu infekcji skóry głowy oraz powstawaniu łupieżu.
- Bhringaraj działa odżywczo na skórę głowy. Zapobiega wypadaniu włosów, łysieniu i siwieniu włosów oraz rozdwajaniu się końcówek. Sprawia, że włosy są miękkie oraz podatne na układanie
- Brahmi nadaje sprężystość
- Olej z nasion marchwi odżywia włosy.

Posiada certyfikat BDIH - dzięki któremu możemy mieć pewność, że produkt jest naturalny i ekologiczny.

Skład:

Sesamum Indicum (Sesamol), Cocos Nucifera (Kokosnubol), Ricinus Communis (Castrol), Citrullus Colycynthis (Koloquinthe), Sida Cordifolia (Bala), Abrus Precatorius (Gunja), Butea Monosperma (Palasa), Vinca Rosea (Immergrun), Trigonella Foenum Graecum (Bockshornklee), Eclipta Alba (Bringaraj), Bacopa Monnieri (Brahmi), Daucus Carota Sativa (Karottenol), Rosmarinus Officinalis (Rosmarin)


Moja opinia:

     Olej KHADI stosowałam przez 1 miesiąc i 1 tydzień. Niestety ze względu na cenę, nakładałam go tylko na skalp. Największe efekty przyniósł mi, gdy pozostawał na skórze mojej głowy całą noc. Moje odczucia są podzielone: z jednej strony olej bardzo dobrze wpłyną na porost włosów. Zauważyłam też bardzo dużo babyhair, co było również ogromnym plusem.  Oczekiwałam od niego głównie zahamowania wypadania włosów- niestety nie przestały one wypadać i jakoś specjalnie się nie wzmocniły :/ Nie przypadł mi do gustu również zapach. Wiem, że oleje indyjskie mają specyficzny, mocny, taki jakby ziołowy zapach- niestety dla mnie był on za bardzo intensywny. No i trzymał się na włosach, nawet po umyciu.  Konsystencja oleju jak najbardziej w porządku, ładnie się rozprowadzał. Jest stosunkowo wydajny. Przy mojej częstotliwości nakładania go (2-3 dni) wystarczy mi na ponad 2 miesiące. Na jeden raz zużywałam jedną dużą łyżkę stołową na skalp, w przeliczeniu wychodzi mi mniej więcej 100 ml na miesiąc. Podziwiam dziewczyny, którym ten olej wystarcza na bardzo długo… Ogólnie oceniam go pozytywnie, aczkolwiek spodziewałam się bardziej spektakularnych efektów. Jeszcze nie wiem czy kupie go ponownie- chyba spróbuje czegoś tańszego :)


Efekty na moich włosach po stosowaniu go przez  1 miesiąc i tydzień :


A wy dziewczyny jakie macie doświadczenia z tym olejem ?