28 kwietnia 2013

szampon wzmacniający Rzepa, Joanna


Cena: ok. 6 zł (drogeria Rossman)
Wielkość: 200 ml
Opakowanie: plastikowa butelka
Kolor: przeźroczysty
Zapach:  „kapuściany”- bardzo NIEprzyjemny

Opis producenta:

      Specjalna formuła tego szamponu została specjalnie opracowana z myślą o włosach cienkich i delikatnych, aby je łagodnie myć oraz dbać o skórę głowy. Zawiera między innymi ekstrakt z czarnej rzepy, który od lat jest uznawana za jeden z naturalnych, najskuteczniejszych środków wzmacniających i zapobiegających wypadaniu włosów. Szampon ma właściwości zwiększające puszystość i objętość włosów, zachowując ich lekkość, miękkość i połysk. Włosy są przyjemnie odświeżone, naturalnie lśniące i pełne życia. Przyjemny zapach wzmaga komfort stosowania.



Skład:

Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Sodium Laureth Sulfate, Soyamide DEA, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Cocamidopropylamine Oxide, Polyquaternium-10, Raphanus Sativus Extract, Equisetum Arvense Extract, Alcohol Denat., Glycogen, Glycerin, Citric Acid, Disodium EDTA, Sodium Chloride, Parfum, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Linalool, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone.

Moja opinia:

     Kupiłam ten szampon z myślą o oczyszczaniu swoich włosów z nadmiaru składników, które je obciążają np. silikonów. Stosuje go raz w tygodniu, ale niestety nie wypowiem się o nim pozytywnie. Po pierwsze bardzo, ale to bardzo zaczęły wypadać mi włosy- wyciągałam je garściami (w trakcie mycia i długo po nim) ! Mam delikatne włosy, a ten szampon najwyraźniej jest za „mocny” dla mnie. Dodatkowo włosy strasznie się plątały, były przesuszone od połowy swojej długości, aż po końcówki, które bardzo się po rozdwajały. Ogólnie nie polecam tego szamponu, ale musze go stosować raz w tyg. aby oczyścić swoje włosy.


A Wy jakie macie opinie na temat tego szamponu? :)