02 czerwca 2013

Odżywka AVON- malina & hibiskus


Cena: 4.99- akurat odżywka była w promocji ( Avon)
Wielkość: 250 ml
Opakowanie: plastikowa butelka
Kolor: różowy
Zapach: przyjemny, owocowy




Opis producenta:

Wyjątkowa odżywka dodaje włosom objętości nie obciążając ich przy tym. Malina - pielęgnuje włosy, sprawia, że pozostają jedwabiście gładkie, elastyczne i pięknie wyglądają. Hibiskus - działa wzmacniająco i nawilżająco, pomaga zachować zdrową skórę głowy.


Moja opinia:

Kupiłam ta odżywkę ze względu na to, że była w promocji, a do tego potrzebowałam coś na moje „nieszczęsne” końcówki. Ogólnie odżywkę oceniam na 3. Nałożona na całe włosy bardzo mi je odciążyła, ale nałożona tylko na końcówki była całkiem w porządku. Nie spełniła swojej podstawowej funkcji- nie dodała moim włosom objętości... Zauważyłam, że trochę włosy się po niej elektryzują Najważniejsze, że nie była droga, a dodatkowo ładnie pachnie. Niestety nie podaję składu, gdyż producent nie umieścił go na opakowaniu :/