14 października 2013

Odżywka Garnier awokado & karite

Cena: 7 zł (kupiłam w drogerii Rossman)
Wielkość: 200 ml
Opakowanie: żółta plastikowa butelka
Kolor: żółty (podobny do masła)
Zapach: słodki 

Opis producenta:

     Wyjątkowa receptura, aby odżywiać włosy bardzo suche i zniszczone. Odżywka Garnier ULTRA DOUX łączy olejek z awokado znany ze swych właściwości uelastyczniających z wysoce odżywczym masłem karite, w kremowej i apetycznej formule, bez obciążania włosów.

     REZULTAT: Twoje włosy stają się wyjątkowo łatwe w rozczesywaniu i odżywione. Są niewiarygodnie miękkie i błyszczące.

     SPOSÓB UŻYCIA: Po umyciu włosów szamponem nałóż odżywkę na włosy aż po końce, pozostaw na kilka chwil, następnie spłucz. Do uzyskania idealnych rezultatów stosuj odżywkę po każdym myciu włosów.



Skład:

Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1)

Moja opinia:

     Szczególnie nie przepadam za produktami (tj. szamponami, odżywkami i maskami) do włosów firmy Garnier. Na tą odżywkę zdecydowałam się ze względu na pozytywne opinie innych dziewczyn, które ją stosowały. Jakie są moje wrażenia?
     Po pierwsze ma naprawdę niesamowity zapach. Nie jest to bardzo istotna kwestia, ale w tym przypadku musiałam o nim napisać. Gdy pierwszy raz zastosowałam tą odżywkę to w momencie wyciskania jej na dłoń chciałam ją po prostu zjeść! Taki miała owocowo- egzotyczny zapach.
     Po drugie- konsystencja : moim zdaniem idealna. Nie za gęsta, nie za rzadka. Nie spływa z włosów.
     Po trzecie- działanie: i tutaj jest nieco gorzej. Producent obiecuje, że odżywka nie obciąża włosów. No i w tym przypadku nie do końca się z nim zgadzam. Może to ze względu na strukturę moich włosów, ale niestety trochę obciąża włosy i stosując ją musiałam częściej je myć. Kolejnym minusem jest to, że nie nawilżała moich końcówek. Gdy nakładałam ją na moje włosy po wyschnięciu końcówki były bardzo suche ;/ Ale ogólnie na włosy dobrze wpływała. Także oceniam ją na 4- .