29 listopada 2013

Balsam SEBORADIN regenerujący z żeń - szeniem

Cena: ok. 19 zł ( kupiłam go w aptece, ale jest również dostępny w  Super Pharm)
Wielkość: 200 ml
Opakowanie: twarda, plastikowa butelka
Kolor: kremowy
Zapach: ostry i nieprzyjemny

Opis producenta:

     Preparat przeznaczony do włosów zniszczonych zabiegami, np. trwała ondulacja, farbowaniem, suchych i `bez życia`. Balsam jest niezwykle bogatym w witaminy i mikroelementy preparatem wspomagającym pielęgnację włosów. Wyciąg z żen - szenia dostarcza unikalnych substancji odżywczych i dotleniających skórę głowy oraz mieszki włosowe, a wyciąg z czarnej rzodkwi wzmacnia strukturę włosów i redukuje florę bakteryjną.

Zawartość olejku rycynowego i jojoba doskonale wpływa na jego własciwosci odżywcze i regenerujące.
Balsam zapobiega rozdwajaniu się końcówek, wysuszeniu włosów i przeciwdziała ich elektryzowaniu się, ułatwia rozczesywanie, eliminuje łupież i towarzyszące mu świerzbienie. Dzięki odżywczemu działaniu, włosy są zdrowe, jedwabiste, lśniące i doskonale układają się.
Dla uzyskania optymalnego efektu kuracji i zapewnienia stałej regeneracji włosów, zalecamy jednocześnie stosowanie szamponu i lotionu.


Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Propylene Glycol (and) Panax Ginseng Extract, Soluble Collagen, Isopropyl Myristate, Raphanus Nigra Etract, Parfum, Castor Oil, Jojoba Oil, Citric Acid

Aqua- woda

Cetearyl alcpohol-emolient,ma też działanie wygładzające i zmiękczające
Ceterimonium chloride -konserwant zapobiega rozwojowi bakteri
Propylene glycol-glikol,rozpuszczalnik
Panax ginseng extract-ekstrakt z żeń szenia
Soluble callogen-hydrolizowany kalogen
Isopropyl myristate-emulgator
Raphanus nigra extract-ekstrakt z czarnej rzodkwi
Parfum-supstancja zapachowa
Castroloil-olej rycynowy
Jojoba oil -olej jojoba
Citric acid-konserwant
Cl 15985-barwnik


Moja opinia:

     Skusiłam się na ten balsam niedawno gdy byłam w aptece- stał na półce i „mówił weź mnie” ;) Od dawna wiele czytałam na temat tego produktu, były to po części pozytywne, jak i negatywne rzeczy, dlatego tak długo zwlekałam z zakupem. No i niestety się trochę rozczarowałam. Jednym z jego głównych zadań było zapobieganie wypadaniu włosów- oczywiście w tej kwestii nie pomógł w ogóle. Kolejnym minusem jest jego wydajność- jest NIEWYDAJNY i ze względu na opakowanie trudno się go aplikuje na dłoń...

PODSUMOWANIE:

Plusy:

- dużym plusem dla tego produktu jest to, że rzeczywiście POPRAWIA stan naszych włosów (pomimo jego wielu wad)- włosy są gładkie, mięciutkie i elastyczne
- nadaje włosom blasku
- ułatwia rozczesywanie
- skład

Minusy:

- obciążał moje włosy, czego nie znoszę
- mało wydajny
- nieprzyjemny zapach
- nie zapobiegł wypadaniu włosów
- wysoka cena

Według mnie jest wart wypróbowania, bo pomimo swoich wielu wad spełnia jedną główną, czyli poprawia kondycję włosów. A o to właśnie chodzi włosomaniaczkom, żeby mieć piękne i zdrowe włosy. Balsam oceniam na 4. W najbliższej przyszłości wypróbuję go po raz kolejny.

A Wy co sądzicie na temat tego balsamu? ;)