17 stycznia 2014

lakier do włosów NIVEA Ultra Strong

Cena: 8,99 ( kupiłam w promocji w Rossmanie), stała cena to  około 13 zł

Wielkość: 250 ml

Opakowanie: metalowe + plastikowy spryskiwacz

Zapach:  przyjemny, czuć trochę alkohol, ale mniej niż w 
innych lakierach ;)

Opis producenta:

Produkt do stylizacji każdego rodzaju włosów.
DZIAŁANIE
NIVEA® ultra strong lakier do włosów:
·         zapewnia włosom utrwalenie przez cały dzień
·         nadaje włosom połysk
·         nie skleja włosów, aby były miękkie w dotyku
·         nie wysusza włosów, łatwo go wyczesać

W celu utrwalenia fryzury rozpyl lakier równomiernie na włosach z odległości około 30 cm. Aby uzyskać dodatkową objętość, pochyl głowę w dół i spryskaj włosy na całej długości lub podnieś pojedyncze pasma włosów i spryskaj u nasady

Skład:

Alcohol Denat., Butane, Isobutane, Propane, Octylacrylamide/ Acrylates/ Butylaminoethyl Methacrylate Copolymer, Aqua, Panthenol, Niacinamide, Benzophenone-4, PEG- 12, Dimethicone, Aminomethyl, Propanol, Linalool, Citronellol, Geraniol, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Metyhylpropional, Limonene, Alpha- isomethyl lonone, parfum.



Moja opinia:


Lakier zaskoczył mnie swoim zapachem, który był bardzo 
przyjemny i nie śmierdziała na włosach tak jak inne. 
Kolejnym plusem było wygodne opakowanie- mogłam 
stabilnie trzymać go w dłoni, nie wyślizgiwał się ;) Lakier NIE SKLEJA włosów- poważnie, pomimo, że to super mocny 
lakier, nie powodował efektu hełmu na włosach i spokojnie 
można rozczesać po nim włosy . Jedynym minusem, który 
znalazłam było to, że nie utrwala wcale tak mocno, w 
porównaniu z czarnym Taft’em (niedługo recenzja) wypada 
trochę gorzej. Nie mniej jednak polecam ten lakier, bo to 
jeden z lepszych, które stosowałam.