22 lutego 2014

Moja nowa torebka ;D

        W końcu zebrałam się w sobie i postanowiłam kupić nową torebkę. Oczywiście długo szukałam odpowiedniej w Internecie, ale nic ciekawego nie znalazłam. Chciałam porządną, dużą i czarną torbę, żebym mogła zmieścić sporo rzeczy :)
     W weekend odwiedziłam naszą piękną stolicę i poszłam na zakupy do galerii :D w H&M zobaczyłam piękną torebkę w kolorze czarnym :) od razu zakochałam się w niej <3 


opis producenta:

" Torebka ze sztywnej, wytłaczanej imitacji skóry z detalami ze złocistego metalu. U góry suwak i podwójna rączka i odpinany pasek na ramię. Na krótszych bokach praktyczne zatrzaski pozwalające na zwiększenie pojemności torby. Trzy kieszenie wewnętrzne w tym jedna z suwakiem. Ćwieki na spodzie. Z podszewką."

materiał: 100% poliuretan.


Kupiłam ją za 149,90 zł


Torba jest bardzo pojemna i jestem z niej bardzo zadowolona :D wykonana jest porządnie, utrzymana w stylu torebek Michaela Korsa :) zobaczymy jak będzie się spisywać dalej....







dostępna jest również w 2 innych kolorach:

       


A wy co o niej myślicie? :))



2 pierwsze zdjęcia pochodzą ze strony: www.hm.com