25 lutego 2014

Podkład ASTOR Skin Match- recenzja

Cena: 48 zł (kupiłam w Rossmanie w promocji za 35,99)
Wielkość: 30 ml
Opakowanie: szklana buteleczka z plastikową pompką i korkiem
Zapach: perfumowany (przyjemny)

Opis producenta:

Dzięki innowacyjnej, lekkiej formule podkład idealnie dopasowuje się do cery. Tworzy jedność, naśladując naturalny kolor i strukturę skóry. 100% naturalnego efektu. Zero niedoskonałości. Bez efektu maski. Posiada SPF 20.

Skład:

AQUA/WATER/EAU, CYCLOPENTASILOXANE, TITANIUM DIOXIDE, LAURYL PEG-9 POLYDIMETHYLSILOXYETHYL DIMETHICONE, TALC, C12-15 ALKYL BENZOATE, DIMETHICONE, PENTYLENE GLYCOL, PROPYLENE GLYCOL, ACRYLATES/DIMETHICONE COPOLYMER, LECITHIN, SODIUM CHLORIDE, VINYL DIMETHICONE/METHICONE SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER, PHENOXYETHANOL, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, CAPRYLYL GLYCOL, PARFUM/FRAGRANCE, SODIUM PCA, PEG-10 DIMETHICONE, ALUMINA, SILICA DIMETHYL SILYLATE, DIMETHICONE PEG-10/15 CROSSPOLYMER, ALUMINUM HYDROXIDE, TOCOPHERYL ACETATE, SORBIC ACID, DISODIUM EDTA, PEG-10, MANGANESE DIOXIDE, SODIUM HYALURONATE, TOCOPHEROL, DIPROPYLENE GLYCOL, 2-ETHYL HEXYL ACRYLATE, [May Contain/Peut Contenir/+/-:IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)].

Moja opinia:

     Kupiłam podkład w promocji z czego byłam bardzo zadowolona. Stosuję go już rok, ale tylko w zimie i na wiosnę, gdyż odcień 202 Natural w lecie jest dla mnie za jasny. Bardzo podoba mi się konsystencja podkładu, jest kremowy i dobrze rozprowadza się po skórze nie zostawiając smug. Kolejnym plusem jest to, że faktycznie dostosowuje się do twarzy wygładzając ją :)) Krycie według mnie jest średnie. Będąc posiadaczką suchej skóry podkład dobrze na nią wpłynął, nawilżył ją :D Posiada SPF 20, więc to też ogromny plus, ponieważ chroni naszą skórę przez złym promieniowaniem. Jest bardzo wydajny, ładnie pachnie i ma fajne opakowanie. Niestety ma też wady: cenę oraz to, że często zostawia ślady na ubraniach :/ Na pewno powrócę do niego tylko tym razem kupię ciemniejszy odcień i wypróbuję  go w lecie. Moja ocena to +4/5. 






Miałyście już kiedyś ten podkład? :)