17 lutego 2014

Podkład L'OREAL True Match- recenzja


Cena: ponad 50 zł, ja kupiłam za 35 zł w Rossmanie ( podczas tej promocji -40%)
Wielkość: 30 ml
Opakowanie: szklana bezbarwna  buteleczka + pompka
Zapach: neutralny

Opis producenta:

Podkład w naturalnych odcieniach, rozprowadzający się bez smug, idealnie dopasowujący się do koloru skóry. Nie daje efektu maski przy jednoczesnym świetnym kryciu. Dostępny w szerokiej gamie chłodnych, neutralnych i ciepłych odcieni. 

Skład:

Aqua(water), isododecane, cyclopentasiloxane, glycerin, cyclohexasiloxane, peg-10 dimethicone, polymethyl methacrylate, butylene glycol, dimethicone, isoeicosane, disteardimonium hectorite, cetyl peg/ppg-10/1 dimethicone, sodium chloride, c9-15 fluoroalcohol phospahtes, polyglyceryl - 4 isostearate, hexyl laurate, isostearyl neopentanoate, diazolidinyl urea, methylparaben, propylparaben, tocopherol, panthenol, [+- may contain: CI 77891/ titanium dioxide, CI 77499, CI 77491, CI 77492/ iron oxides, mica]



Moja opinia:

Będąc posiadaczką suchej skóry muszę przyznać, że podkład nie do końca się u mnie sprawdził. Zachęcona bardzo dobrymi opiniami na jego temat postanowiłam go kupić, a że w Rossmanie była promocja na "kolorówkę" -40% to ucieszyłam się tym bardziej. Odcień, który kupiłam był za ciepły... Wiem, że podkład występuje w 3 gamach kolorystycznych: ciepłej, zimnej i neutralnej. Niestety jak go kupiłam to kolor był spoko, ale teraz wydaje mi się za żółty... :/ Jeżeli chodzi o krycie to według mnie jest to średnie krycie w kierunku tego mocnego- także z tego byłam bardzo zadowolona :D Kolejnym plusem jest wytrzymałość, podkład trzyma się na skórze dobre kilka godzin. Konsystencja jest dosyć rzadka i dzięki temu dobrze się rozprowadza :)) Niestety ogromnym jego minusem jest to, że podkreśla suche skórki i zmarszczki i to bardzo... dlatego do suchej skóry nie nadaje się w ogóle :/ Raczej do niego nie wrócę, według mnie cena jest nieadekwatna do zawartości

Kolorystyka: