13 lutego 2014

Zakupowy haul- PIELĘGNACJA

Witam was serdecznie ! Dziś zrobiłam spore zakupy jeśli chodzi o pielęgnacje - głównie twarzy :) Zapraszam do lektury! Jeżeli używałyście jakiegoś produktu z listy poniżej, będzie mi miło jak napiszecie w komentarzu jak sprawował się dany produkt/ kosmetyk :D Z góry dziękuję :))

Oto moja zakupowa lista:




1.Krem nawilżająco- matujący 25+, Ziaja
kupiłam w Aptece, cena: 9, 60
równowaga cery tłustej i mieszanej, redukcja sebum i zaskórników









2. Bio- żel pod oczy i na powieki zmniejszający obrzęki, szałwiowy, Ziaja
kupiłam w drogerii Natura, cena: 7,90















3. Maseczka regenerująca z glinką brązową, Ziaja
kupiłam w Rossmanie, cena: 1,59
do każdego rodzaju skóry














4. Maseczka oczyszczająca z glinką szarą, Ziaja
kupiłam w Rossmanie, cena: 1,59
skóra mieszana, tłusta, trądzikowa















5. Maseczka nawilżająca z glinką zieloną, Ziaja
kupiłam w Rossmanie, cena: 1,59
skóra sucha, normalna














6. Maseczka anty-stres z glinką żółtą, Ziaja
kupiłam w Rossmanie, cena: 1,59
do każdego rodzaju skóry











7. Micelarny żel nawilżający do mycia i demakijażu, Be beauty
kupiłam w Biedronce, cena: 4,99
skóra normalna, sucha i wrażliwa











8. Kapsułki ANTI-AGE, Rival de Loop, Rossman
kupiłam oczywiście w Rossmanie, cena: 6,49 (regularna), 5,49 (w promocji)

z witaminą A, E & F i olejkiem jojoba











9. Kapsułki Dermogal A+E, Gal
kupiłam w aptece, cena: 14,99
opakowanie zawiera 48 kapsułek











10. Szczoteczka do twarzy, For your beauty
kupiłam w Rossmanie, cena: 8,99 











11. Zmywacz do paznokci, ISANA
kupiłam w Rossmanie, cena: 3,99 (regularna), 2,99 (w promocji)
o zapachu migdałów







A wy co myślicie o tych produktach? :))