07 marca 2014

Estetica, Dermo Pharma+ Maska kompres 4D, Intensywne nawilżenie i dotlenienie

W dzisiejszym poście chciałabym zwrócić Waszą uwagę na maskę, którą zakupiłam w ostatnim czasie w Biedronce, za super cenę 2,99 (cena regularna to ok. 6 zł). Z tego co wiem maska jest dostępna tylko w Biedronce (nigdzie indziej jej nie widziałam niestety...), albo na stronie producenta: DermoPharma. Maseczka zdobyła bardzo dobre oceny na wizażu i przypadła do gustu praktycznie każdej osobie, która ją stosowała. :)




Mowa oczywiście o maseczce kompres 4D- Intensywne nawilżenie i dotlenienie. Przeznaczona jest ona na problemy skórne takiej jak:

- odwodnienie
- utrata elastyczności
- szorstkość
- napięcie
- podrażnienie

Mogą stosować ją osoby w wieku: 20-65 lat








Co obiecuje producent?

-wyraźny wzrost nawilżenia i elastyczności we wszystkich warstwach skóry
- wzmocnienie naskórka i spłycenie drobnych zmarszczek
- eliminacja podrażnień skóry


Moja opinia:

     Skusiłam się ją kupić, ponieważ miałam w ostatnim czasie bardzo, bardzo wysuszoną skórę, szczególnie w jednym miejscu na policzku - łuszczyła się.... Potrzebowałam naprawdę mocnego nawilżenia i regeneracji. Maskę trzymałam na buzi 30 min (producent radzi 15-20 min) i po ściągnięciu jej doznałam szoku. Cała substancja, którą był nasączony kompres wniknęła w skórę. Moja buzia była świetnie nawilżona, bez tłustego filmu.I łuszcząca się strefa również! Po prostu maseczka jest bardzo dobra, widać rezultaty już po pierwszym użyciu, ma dobry skład i przede wszystkim działa :)

     Niestety jeśli chodzi o spłycenie zmarszczek, to nie zauważyłam takiego działania. Może, gdyby stosować ją regularnie i 2-3 razy w tyg. to poradziłaby sobie ze zmarszczkami... Polecam ją każdej osobie, która cierpi na problem wysuszenia skóry. Żałuję, że nie kupiłam więcej opakowań wcześniej, ponieważ teraz nie widziałam już jej w Biedronce :/



Inne maski z tej serii:


Stosowałyście maski 4D z DemoPharma?