28 marca 2014

Fluid LIRENE City Matt



Cena: 14,99 zł ( w promocji), cena regularny to 23,00 zł, dostępny w drogeriach
Wielkość: 30 ml
Opakowanie: plastikowe z pompką próżniową :D
Zapach: intensywny, perfumowany
Kolor: 203 naturalny



Opis producenta:

Fluid nowej generacji doskonale matuje i wygładza skórę. Zawarta w formule witamina C poprawia koloryt cery, a witamina E dezaktywuje wolne rodniki.

Skład:

Aqua, Cyclopentasiloxane, Polymethyl Methacrylate, Cyclohexasilexane, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Nylon-12, Polyglyceryl-4 Isostearate, Cera Alba(Beeswax), Sodium Chloride, Magnesium Sulfate, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Isopropyl Titanum Triisostearate, Tocopherol, Ethylhexylglycerin, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid, Ascrobic Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzonic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Alpha-Isomethyl Inone, Limonene, Benzyl Benzonate, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hydroxycitronelal, Citronellol, Isoeugenol, Eugenol, Cl 77891, Cl 77492, Cl 77491, Cl 77499, Cl 77489.




Moja opinia:

     Fluid kupiłam całkiem przypadkiem, podczas promocji w Rossmanie :) Podeszłam do półki z podkładami Lirene i pomyślałam, że zobaczę jaką konsystencję ma ten podkład. Na początku rozsmarowałam go na nadgarstku i byłam pozytywnie zaskoczona. Fajnie rozprowadzał się i szybko wtapiał w skórę, był bardzo kremowy :) Postanowiłam dobrać sobie odpowiedni kolor i dokonałam zakupu :)






     Z fluidu jestem zadowolona, ponieważ po raz pierwszy od długiego czasu znalazłam odpowiedni odcień, który pasuje do mojej buzi. Pomimo tego, że gama kolorystyczna tego produktu jest niewielka (chyba 6 kolorów) osobiście przypadł mi do gustu numer 204 NATURALNY - jest to kolor neutralny :) Kolejnym bardzo dużym plusem jest jego opakowanie. Z zewnątrz może nie wygląda zachęcająco, ale posiada pompkę próżniową, którą wydobędzie 100% fluidu na zewnątrz i nie musimy się obawiać, że trudno będzie  go "wyciągnąć". Bardzo podoba mi się zapach i konsystencja, która jest kremowa i fajnie nawilża moją buzię. Twarz jest rozświetlona, wygładzona i wygląda bardzo naturalnie. Nie zatyka porów- jest to ogromny plus!!! :D

A teraz kilka minusów, bo niewątpliwie fluid posiada takie :/ Producent zapewnia, że kosmetyk będzie matowił naszą cerę- nic takiego nie zauważyłam (pomimo tego, że mam suchą skórę na twarzy). Kolejnym minusem i to dużym jest jego wytrzymałość. Podkład utrzymuje się na buzi około 4 godzin, później ściera się, więc wymaga poprawek w ciągu dnia... 
Po około godzinie trochę ciemnieje na twarzy. :/ Niestety jest mało wydajny, ale za taką cenę nie ma co marudzić :) Czy kryje niedoskonałości? według mnie lekkie krostki zatuszuje, ale nie liczcie na super krycie.

Niemniej jednak lubię go i będę do niego wracać :)
Podkład oceniam na 4/5. 



Stosowałyście podkłady firmy Lirene? :)