14 marca 2014

Puder antybakteryjny SYNERGEN


Cena: ok. 6 zł ( w Rossmanie)
Wielkość: 9 g
Opakowanie: plastikowe, słabej jakości
Kolor: sand 05


Opis producenta:

Antybakteryjny puder w kompakcie. Został stworzony specjalnie z myślą o skórze trądzikowej. Nadaje cerze naturalny wygląd i sprawia, że się nie błyszczy. Specjalne składniki zapobiegają tworzeniu się wyprysków i nieczystości.


Skład:



Moja opinia:

     To już moje drugie opakowanie :) Z pudru jestem zadowolona. Ładnie pachnie, jest mocno zmielony. Po nałożeniu na twarz nie ma efektu maski. Puder dopasowuje się cery. Czy ją matuje? Tak, ale nie na długo. Ja nie mam większych problemów ze świeceniem się buzi, dlatego nie potrzebuję mocnego matu. Nakładam go za pomocą pędzla, praktycznie nie używam tej gąbeczki dołączonej do opakowania, gdyż źle rozprowadza puder na twarzy i robią się smugi. Plusem jest również niska cena. Nie jest to produkt idealny, trochę krótko się trzyma na twarzy, ale mnie w zupełności wystarcza :D Minusem jest opakowanie, tandetne i praktycznie zawsze ten plastik się psuje. Przy ostatnim opakowaniu, pękło wieczko :/ Jest bardzo wydajny, mnie wystarczył na ponad rok :)) Oceniam go na 4/5. Koniecznie musicie go wypróbować :)






Jak się sprawdził u Was? :D