27 marca 2014

Wizyta u dermatologa :)

     
     Walkę z niedoskonałościami na skórze podjęłam już bardzo dawno. Trądzik występował u mnie od czasów liceum, ale nie przejmowałam się nim za bardzo, ponieważ stwierdziłam, że każdy nastolatek/a musi to przeżyć. W okolicach mojej studniówki poszłam do kosmetyczki w celu oczyszczenia mojej skóry na twarzy i plecach . Stan bardzo się poprawił i przez najbliższe 3-4 miesiące miałam względny spokój. Krostki zagoiły się i było w miarę OK. Niestety nie na długo... Trądzik nasilił się jeszcze bardziej na studiach. Uważam, że w dużej mierze stało się tak z powodu "śmieciowego jedzenia", używania niewłaściwych kosmetyków itd. Postanowiłam w końcu wybrać się do dermatologa. hello ?! miałam 21 lat i trądzik nie znikał, a wręcz przeciwnie. Pierwszy dermatolog przepisał mi maść DUAC + jakąś wcierkę robioną w aptece. Stosowałam to tylko na twarz. Oczywiście po miesiącu zauważyłam znaczną różnicę. Twarz trochę oczyściła się, nie miałam już ropnych krostek, tylko pozostały gródki i zaskórniki.... :/

     Wówczas odkryłam, że w bardzo dużym stopniu to właśnie parafina w kremach do twarzy zapychała mi pory, przez co powstawały niedoskonałości. Po zakupie kremów nie zawierających tego g**** widziałam mniej zaskórników na policzkach :D :D  więcej na ten temat napisałam w tych postach:


     O ile kondycja mojej twarzy była w stanie zadowalającym to plecy pozostały jeszcze zanieczyszczone. :/ Próbowałam walczyć z krostkami w tym miejscu, ale nic nie pomagało i to właśnie z tego powodu postanowiłam znów wybrać się do dermatologa. Dostałam receptę następującą :





- antybiotyk w tabletkach Unidox Solutab- 3 op. x 14,50 zł





- żel w sprayu Normaclin- 31,00 zł










- krem Effaclar Duo + - 46,00 zł ( w innych aptekach był po 58 zł !!!)








- osłonowo Asecurin-            2 op. x 13,50 zł






RAZEM: 147,50 ! ;((

Oczywiście leki są tylko na miesiąc, po tym okresie idę na kontrolę. Krem ma 40 ml więc wystarczy mi na dłuższy czas :) Leczenie powinno trwać 3 miesiące.

Stosowałyście ten antybiotyk?