02 kwietnia 2014

Estetica, Dermo Pharma + Maska Kompres 4D, Efektywna regeneracja i wygładzenie

     Oczarowana poprzednią maską z firmy Estetica nawilżająco- dotleniającą (więcej info) postanowiłam wypróbować inne rodzaje tych masek. Będąc w Biedronce, całkowicie przypadkiem zobaczyłam, że znów do kupienia są maseczki tej firmy. Tym razem zdecydowałam się na taką o działaniu regeneracyjnym i wygładzającym. Tradycyjnie produkt kosztował 2,99 ( co uważam za super cenę). 



Maska- kompres przeznaczona jest na takie problemy skórne jak:

- oznaki zmęczenia
- pierwsze drobne zmarszczki
- obniżona elastyczność
- utrata koloru

Mogą ją stosować osoby w wieku 20-65 lat.





Co obiecuje producent?

- regenerację i odmłodzenie skóry
- wzmocnienie naskórka i spłycenie zmarszczek
- rozświetlenie i poprawa kolorytu skóry




Moja opinia:

     Maseczka ma gęstą, żelową konsystencję. Po nałożeniu kompresu na twarz nic nie spływa i jest na swoim miejscu. Ma przyjemny zapach :) Trzymałam ja na buzi około 25 min. Po ściągnięciu jej, żel którym była nasiąknięta za bardzo nie wchłoną się w skórę. Pozostał na niej lepki "film", który nie przypadł mi do gustu. Twarz była nawilżona jednakże przez długi czas po prostu  kleiła się ( uczucie jakbym posmarowała się klejem)  :( co bardzo mnie irytowało. Niestety na drugi dzień dostałam lekkiego uczulenia na jednym z policzków... Nigdy  wcześniej nie zdarzyła mi się sytuacja, w której jakiś produkt uczulił mnie ... Najwyraźniej składnik zawarty w maseczce mnie uczulił. Czy obietnice producenta  spełniły się ? część z nich tak np. rozświetlenie buzi i poprawa kolorytu była jak najbardziej widoczna. Dodatkowo buzia była mega nawilżona. Jeśli chodzi o spłycenie zmarszczek, regenerację to nie zauważyłam tych efektów, ponieważ nie stosowałam jej regularnie. Czy kupię ją ponownie? nie, ponieważ mnie uczuliła. 

Inne z tej serii:





Stosowałyście maski 4D dermo pharma?