12 kwietnia 2014

Lakier do paznokci LOVELY Baltic Sand odc. 6

     Przez ostatni czas namiętnie szukałam jakiegoś niebieskiego lakieru, który utrzymywałaby się długo na paznokciach i dodatkowo mało kosztował. :) Pewnego razu na pazurkach u mojej koleżanki ze studiów zobaczyłam pięknie połyskujący niebieski lakier, który wyglądał bosko :D Od razu zapytałam gdzie go kupiła i pobiegłam po taki sam do Rossmana :D

          


     Mowa oczywiście o lakierze o piaskowej fakturze firmy Wibo, Lovely :) kosztował mnie około 8,50 zł. Pojemność tego produktu to 8 ml. Posiada szeroki pędzelek, którym można łatwo aplikować lakier na paznokcie.





     Do pełnego krycia potrzebuję dwóch warstw. Lakier schnie na mat w bardzo szybkim tempie. Odcień jest bardzo nasycony, w świetle przecudownie błyszczy :D Dodatkowo produkt posiada ładne i wygodne opakowanie. Jeśli chodzi o wytrzymałości to na moich pazurkach przetrwał spokojnie 4 dni ( a w tym czasie robiłam porządki w domu, więc miałam ciągle styczność z wodą). Bardzo polecam ten lakier, jestem z niego zadowolona i w najbliższym czasie kupię inne odcienie z tej piaskowej serii :D Produkt oceniam na 5-/5. 


Lubicie lakiery do paznokci o piaskowej strukturze? Jakie polecacie? :)