01 kwietnia 2014

Maskara EVELINE, Extension Volume 4D

     Kiedyś bardzo chwaliłam sobie tusze Eveline. Więc nie tak dawno skusiłam się na zakup pogrubiającej maskary tej firmy :) Akurat znalazłam ją w Biedronce i  w dodatku w promocji. Za 10 ml produktu zapłaciłam 8 zł (cena regularna to ok. 12 zł). Skusiłam się na nią, ponieważ miała fajną, silikonową szczoteczkę, więc uznałam, że będzie dobrze rozczesywać moje rzęsy. Dodatkowo to wersja pogrubiająca, a ja osobiście mam długie, ale rzadkie rzęsy, wiec coś w sam raz dla mnie :D



Opis producenta:

     Najnowsza mascara Extension Volume 4D FALCE DEFINITION maksymalnie wydłuża i podkręca rzęsy, gwarantując niepowtarzalny efekt sztucznych rzęs. Wyjątkowa, elastyczna szczoteczka BOLD&FLEXY BRUSH™, opatentowana przez Eveline Cosmetics, powstała z najnowocześniejszych materiałów w technologii DuPoint Hytrel ® i zapewnia wykonanie perfekcyjnego makijażu oczy, precyzyjnie rozdzielając rzęsy i umożliwiając pokrycie wszystkich włosków nawet w kącikach oka. Tusz Extension Volume posiada wyjątkową kompozycję składników aktywnych, która wzmacnia i odbudowuje rzęsy od nasady aż po same końce. Zapobiega też ich wypadaniu podczas demakijażu. Rzęsy są wyraźnie odżywione i nawilżone.

Innowacyjna formuła zawiera:

- D-panthenol – odbudowuje strukturę włosa, widocznie zagęszczając i pogrubiając rzęsy;
- Najcenniejsze składniki z olejku jojoba bogatego w witaminy A, F i E dogłębnie nawilżają, uelastyczniają i wzmacniają rzęsy;
- Mineralne pigmenty i naturalny wosk carnauba – pobudzają rzęsy do wzrostu, zapobiegają wypadaniu i łamaniu się.






Skład:

Aqua (Water), Paraffin, Synthetic Beeswax, Copernica Cerifera (Carnauba) Wax, Steareth-20, Potassium Cetyl Phosphate, Steareth-2, Cetyl Alcohol, Alcohol Denat, Jojoba Esters, Phenoxyethanol, Panthenol, Methlpropanediol, Hydroxyethylcellulose, Caprylyl Glycol, Simethicone, Tocopheryl Acetate, Aminomethyl Propanediol, Tocopherol, Cl 77499


Moja opinia:

Niewątpliwie tusz posiada więcej plusów niż minusów, więc zacznę od tych pierwszych.

PLUSY:

- posiada świetną szczoteczkę, która dokładnie rozdziela rzęsy. Łatwo nałożyć nią maskarę na górne  jak i dolne rzęsy
- ma głęboki, czarny kolor- idealne dla brunetek i szatynek
- jest tani
- po aplikacji rzęsy są uniesione i wydłużone
- zawiera naturalny olej jojoba

MINUSY:

- kruszy się i osypuje
- nie jest trwały

 Osobiście nie wrócę to tej maskary, ale tusz sam w sobie nie jest zły :) Jeżeli szukacie taniego i bardzo dobrego tuszu to polecam Lovely, Curling Pump Up Mascara ( aktualnie go testuję i jest kapitalny- niedługo pojawi się recenzja na blogu)



Lubicie maskary firmy Eveline ? ;)