17 kwietnia 2014

Maskara LOVELY, Curling Pump Up

     
     W ostatnim czasie odkryłam świetny i tani tusz do rzęs :D Jest to oczywiście maskara podkreślająca i unosząca rzęsy firmy Wibo, Lovely '' Curling Pump Up". Jestem posiadaczką cienkich, prostych, a zarazem długich rzęs, więc potrzebowałam kosmetyku, który je pogrubi i uniesie :D i znalazłam! Maskarę kupiłam w Rossmanie w szafie Wibo, za (uwaga!) 8,90 zł za 8 ml produktu. Według mnie cena jest śmiesznie niska w porównaniu do działania.






Ten świetny tusz do rzęs ma wiele zalet, a przede wszystkim:

- nie kruszy się- ogromny plus!
- ma fajną, silikonową szczoteczkę- bardzo dobrze rozczesuje rzęsy 
- unosi nasze rzęsy
- pogrubia
- nie skleja rzęs
- jest tani i łatwodostępny
- długo utrzymuje swoją świeżość





     Bez wahania można porównać go do żółtej maskary firmy MAYBELLINE Colossal Volum Express, która kosztuje około 30 zł, więc same sobie odpowiedzcie co bardziej się opłaca :) Tuszu z Wibo używam od 2 miesięcy i nie zauważyłam minusów. Jest jedną z lepszych maskar, które miałam i jak mi się skończy na 100 % kupię kolejne opakowanie. Produkt oceniam na 5/5.



Stosowałyście tusze do rzęs firmy Wibo? :)