26 kwietnia 2014

Woda różana KTC- idealny tonik

     Od kiedy postanowiłam zmienić swoją pielęgnację twarzy na bardziej łagodną, moja cera wygląda o niebo lepiej. Jednym z głównych kroków była zmiana toniku na bardziej łagodny, koniecznie bez alkoholu! Zdecydowałam się na kupno naturalnej wody różanej KTC :D Dostałam ja na allegro (uwaga!) za 4,99 zł za 190 ml produktu :) Od razu zdecydowałam się na 3 sztuki, żeby przesyłka wyszła taniej :)



     Produkt przyszedł do mnie pocztą, bardzo dobrze "ochroniony" przez ewentualnym stłuczeniem szklanej butelki, która nie powala swoim wyglądem. Ale przecież produkt ma działać, a nie wyglądać. :) Po otwarciu zapach jest CUUUUDOWNY! Woda pachnie oczywiście różami, ale nie jest to chemiczny zapach, tylko bardzo, bardzo naturalny- tak jakbyście wąchały róże w swoim ogrodzie :))



Woda różana posiada właściwości tonizujące. Wspaniale odżywia skórę, która staje się rozpromieniona i otulona lekką mgiełką aromatu różanego. Jest idealna do skóry szarej, zmęczonej, dojrzałej. Nie podrażnia, dlatego sprawdza się także w pielęgnacji cery wrażliwej. Codzienne stosowanie wody różanej w postaci toniku do twarzy uelastycznia, wygładza i nawilża skórę, przywracając jej naturalną równowagę. Łagodzi zmiany trądzikowe, jest idealnym uzupełnieniem wysuszających kuracji przeciwtrądzikowych.

Kiedy stosuję wodę? Używam jej zawsze rano i wieczorem po umyciu twarzy żelem. Można powiedzieć, że woda pełni rolę toniku, który świetnie się sprawdza.

Działanie

- szybko się wchłania przez co możemy zaraz nałożyć krem
- delikatnie ściąga pory
- nie wysusza skóry, a nawet ją nawilża
- tonizuje
- nie zawiera alkoholu!
- idealna dla osób z wrażliwą skórą

Jak oceniam produkt? Według mnie jest świetna! Cieszę się, że kupiłam, aż 3 sztuki :) Woda jest wydajna :) Oceniam na 5/5.


Jakie jest wasz ulubiony tonik do twarzy? :)