16 kwietnia 2014

Ziaja, Bio- żel pod oczy kojący vs. zmniejszający obrzęki

Hej :) 

     Przez ostatni czas w drogerii Natura wypatrzyłam bio-żele pod oczy za bardzo niską cenę i postanowiłam je przetestować :D dodatkowo producentem była Ziaja, więc nie zastanawiałam się ani chwili i kupiłam je :) Z jednego jestem zadowolona, z drugiego mniej...
     A mowa oczywiście o Bio- żelu pod oczy i na powieki kojącym ze świetlikiem oraz zmniejszającym obrzęki z szałwią :)
  



     Mam bardzo delikatną i cienką skórę wokół oczu z tendencją do opuchnięć szczególnie po obudzeniu się i kilka godzin po. Szukałam jakiegoś fajnego kremu pod oczy, który zniwelowałby te obrzęki. Bio- żel firmy Ziaja z szałwią może nie wyeliminuje 100% opuchnięć, ale całkiem spoko sobie radzi. Zapraszam do lektury :D



ZIAJA, BIO-ŻEL POD OCZY I NA POWIEKI KOJĄCY ZE ŚWIETLIKIEM

Opis producenta:

Przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu w każdym wieku. Lekki, nieperfumowany bio- żel do pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu.

DZIAŁANIE

- wpływa kojąco na podrażnienia - nie zauważyłam takiego efektu
- nawilża skórę i zmniejsza nadwrażliwość na światło- tak, fajnie nawilża skórę. Jeśli chodzi o nadwrażliwość to nie mam zdania, ponieważ nie mam wrażliwych oczu
- Łagodzi oznaki zmęczenia- nie zauważyłam takiego efektu
- tonizuje oraz doskonale wygładza naskórek- nie wygładza 

SUBSTANCJE AKTYWNE
wyciąg z z ziela świetlika
prowitamina B5



ZIAJA, BIO-ŻEL POD OCZY I NA POWIEKI ZMNIEJSZAJĄCY OBRZĘKI SZAŁWIOWY

Opis producenta:

Przeznaczony do codziennej pielęgnacji delikatnej skóry woków oczu w każdym wieku. Delikatny, nieperfumowany bio- żel o aktywnym działaniu pielęgnacyjnym.

DZIAŁANIE

- wyraźnie zmniejsza obrzęki pod oczami- zgadzam się, obrzęki są mniejsze
- doskonale wygładza i uelastycznia skórę- fajnie napina :)
- zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia- zgadzam się w 100 %
- tonizuje i lekko napina naskórek

SUBSTANCJE AKTYWNE
wyciąg z szałwii
prowitamina B5

PORÓWNANIE:




MOJA OPINIA:

     Zdecydowanie do gustu bardziej przepadł mi bio- żel z szałwią. Ma świetną konsystencję, dobrze się rozprowadza i wchłania. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że mam znacznie mniej obrzęków wokół oczu- co uważam za duży plus :D Produkt po dostaniu się do oka nie piecza. Jednym słowem całkiem przyjemny i lekki żel. Oceniam go na +4/5.
Natomiast bio- żel ze świetlikiem nie był już tak dobry. Zauważyłam w nim duży minus- po wchłonięciu się trochę "skleja powieki"- jest to bardzo nieprzyjemne uczucie. Dodatkowo nie zauważyłam, żeby koił moje oczy. Nie polecam! Oceniam na 2/5.



Jakie są wasze ulubione kremy/ żele pod oczy ? :)