14 maja 2014

La Roche Posay, EFFACLAR DUO [+]

Ja już wiecie jakiś czas temu zebrałam się w sobie i odwiedziłam dermatologa. Opis moich wizyt znajdziecie tutaj:


     Pani dermatolog przepisałam mi krem eliminujący zmiany trądzikowe firmy La Roche- Posay- Effaclar Duo Plus [+] o wzmocnionym działaniu. Produkt o pojemności 40 ml  kupiłam w aptece za 46,00 zł ( cena zależy od apteki i sięga nawet 60 zł!). 





Jestem posiadaczką suchej skóry w stronę mieszanej, także bałam się, że produkt może za bardzo wysuszyć moją cerę. Tak się nie stało, krem jest delikatnie nawilżający i nie powodował u mnie łuszczenia się :)

Effaclar ma lekką, żelowo- kremową konsystencję, która łatwo rozprowadza się po skórze. Dodatkowo bardzo ładnie pachnie. Używam go tylko raz dziennie, na noc po pełnym demakijażu. Ze względu, że używam małej ilości kremu, nie podrażnia on mojej skóry :) 

Ale zapewne jesteście ciekawe jak wpłyną na stan mojej cery. Po około 1,5 miesiąca regularnego stosowania mogę napisać, że:

- wyeliminował wągry na nosie (jest to ogromny plus- jak do tej pory żaden produkt sobie z nimi nie radził)
- nie wyskakują mi nowe niedoskonałości
- znacznie zmniejszył grudki na moich policzkach i czole
- nie pojawiają się stany zapalne na twarzy
- nie zatyka porów
- błyszczenie się skóry jest zmniejszone
- zminimalizował u mnie zmiany potrądzikowe

Ponadto krem jest bardzo wydajny, szybko się wchłania i można go stosować pod makijaż



Polecam go wszystkim dziewczynom , które mają problemy z trądzikiem na twarzy. U mnie zdziałał cuda i jest moim ulubieńcem, jak mi się skończy pobiegnę po następną tubkę. Jak dla mnie nie ma wad i oceniam go na 5/5. 



Stosowałyście ten krem? ;)