09 maja 2014

Lovely odżywka/ top coat SUPER FAST DRY

Hej :)

Dziś przedstawię Wam recenzję odżywki firmy Lovely, która bardzo przypadła mi do gustu :) Kupiłam ja w Rossmanie za około 7,50 zł za 11 ml ( w promocji -49% możecie ją mieć za połowę mniej). 



     Preparat ma zapewniać lepszą przyczepność lakieru do paznokcia, utwardzać kolor oraz nadawać natychmiastowy połysk. Jak ją stosować? Nałożyć na płytkę paznokcia lub stosować pod lakier do paznokci. Nakładać co drugi dzień.



     Odżywka jest bezbarwna i bardzo, bardzo rzadka co jest jej ogromnym plusem, bo wysycha w maksymalnym tempie. Nakładam ją co 3 dni jako bazę pod lakier. Co zauważyłam? Właściwie mnóstwo plusów tj.

- utwardza płytkę paznokcia przez co stają się mocniejsze
- szybko schnie
- przyspiesza wzrost paznokci
- zapobiega odbarwianiu się kolorowego lakieru na paznokciach
- przedłuża trwałość lakieru
- na długo zachowuje swoja świeżość 



Z odżywki jestem zadowolona. Jest to mój zdecydowany ulubieniec :) Kupiłam już sobie kolejne opakowanie. produkt oceniam na 5/5. 

Jaka jest Wasza ulubiona odżywka do paznokci? :)