18 maja 2014

Płyn micelarny BeBeauty

     Zapewne większość w Was słyszała już o słynnym płynie micelarnym z Biedronki BeBeauty, którego produkuje firma Tołpa ( cena płynu z tej firmy to około 30 zł). Postanowiłam go w końcu wypróbować! Produkt kupiłam w Biedronce za 4,49, pojemność to 200 ml :) Czyli bardzo tanio :)


     Płyn wlany jest do przeźroczystej, plastikowej butelki z wygodnym korkiem. Jeśli chodzi o konsystencję to jest ona typowa dla płynów micelarnych, czyli wodnista :)

MINUSY
     
     Płyn stosuję już od ponad miesiąca i trochę się na nim zawiodłam! :/ Zwykle maluję dosyć mocno oczy, więc dobrze oczyszczający produkt jest niezbędny. Płyn nie radzi sobie z mocnym makijażem oka, na czym bardzo mi zależało, dodatkowo wcale dobrze nie oczyszcza nawet podkładu. Wśród minusów znalazło się również to, że bardzo szczypie w oczy, pomimo tego, że nie mam wrażliwych tych okolic. 

PLUSY

Ale to nie koniec! Produkt ma też plusy tj.:

- cena jest bardzo atrakcyjna
- ładnie pachnie
- nie przesusza skóry
Znajdziemy w nim między innymi dwie delikatne substancje myjące, humektant, pantenol, ekstrakt z torfu i ekstrakt z malwy



Skład:





Oceniam go na 2/5 i nie wrócę do niego w przyszłości. Więcej na temat produktów BeBeauty znajdziecie TUTAJ :D





Lubicie ten płyn? Jak się sprawdza u Was? :)