23 czerwca 2014

6 TOP PRODUKTÓW DO MAKIJAŻU

Dzisiejszy post będzie poświęcony produktom do makijażu, które podbiły moje serce i wracam do nich co jakiś czas, bądź stosuje nieprzerwanie. Zapraszam do lektury!



1. Maskara MAYBELLINE, Colossal Volum Express 100% Black- ok. 32 zł

Bardzo, bardzo lubię ten tusz, ponieważ rzęsy po nałożeniu są rozdzielone, meeega pogrubione i wydłużone. Produkt nie rozmazuje się i jest godny polecenia :) Więcej na jego temat przeczytasz tutaj:


2. Maskara LOVELY, Curling Pump Up- ok. 10 zł

Ten tuż w ostatnim czasie stał się bardzo popularny i to za sprawą YT :) Większość Blogerek i Vlogerek kosmetycznych zachwyca się nim- ja również. Jest tani, wydajny i jest jedynym tuszem, który potrafi "podnieść" i podkręcić moje sztywne rzęsy. Dodatkowo fajnie wydłuża i nie skleja ich. Więcej na temat plusów tej maskary pisałam tutaj:


3. Baza pod cienie ARTDECO- ok. 30 zł

Jest to baza , która utrzymuje cienie na powiece przez cały dzień (nawet te słabej jakości). Ładnie wyrównuje koloryt powieki. Świetnie sprawdza się w załamaniach- cienie się tam nie gromadzą i zostają na swoim miejscu przez wiele godzin. Totalny ulubieniec. Więcej na jej temat pisałam tutaj:





4. Kredka do oka, PIERRE RENE, Eye Liner 01- ok. 10 zł

To kredka, której jestem wierna już od 5 lat! Nawet nie pamiętam ile ich zużyłam. Dla mnie jest idealna: miękka, czarna, dobrze napigmentowana, długo się utrzymuje :) Innej już nie szukam :)




5. Szminka WIBO, Eliksir 01- ok. 10 zł

Tania, ładnie nawilża usta, nie podkreśla suchych skórek, posiada różne odcienie, pasuje do wszystkiego, pięknie pachnie... to tylko niektóre jej plusy. Bardzo ją lubię i nosze ją bez przerwy w torebce- jest idealna na każdą okazję :) Więcej na jej temat pisałam tutaj:

-----> Wibo, szminka "eliksir" <-----





6. Rozświetlacz FM, Precious Pink- ok. 25 zł

Bardzo ładnie wygląda na policzkach, delikatnie je rozświetla, pozostawiając skórę odświeżoną i promienną. Dodatkowo zawiera mineralne filtry UV, posiada jedwabistą konsystencję i idealnie uwydatnia kości policzkowe. 




Przedstawiłam Wam swoją listę "must have" jeśli chodzi o kosmetyki kolorowe. Są moimi ulubieńcami wszech czasów i wprost je uwielbiam. A jakie są Wasze ulubione kosmetyki czy produkty do makijażu? Dajcie znać w komentarzach ? Buziaczki :*