04 czerwca 2014

Projekt denko #2

Dziś przedstawię Wam produkty kosmetyczne, które zużyłam w ostatnim czasie. Oto one:


1.  Ziaja, Maska anty- stres z glinką żółtą. Bardzo fajna maska, ładnie nawilża i wyrównuje koloryt naszej skóry na twarzy. Opakowanie wystarczyło mi, aż na 3 użycia. 

Cena produktu: 1,60 zł
Czy kupię ponownie? TAK

2. Dermo pharma +, Maska kompres 4D, Intensywne nawilżenie i dotlenienie. Więcej na jej temat znajdziesz tutaj
 -----> recenzja maseczki <-----

Cena produktu: 3 zł
Czy kupię ponownie? TAK

3.  Ziaja, maska nawilżająca z glinką zieloną. Ładnie pachnie, jest z dodatkiem zielonej glinki i ma taki kolor :) Po nałożeniu trochę szczypie w buzię, jednak szybko pieczenie ustępuje. Delikatnie nawilża. 

Cena produktu: 1,60 zł
Czy kupię ponownie? RACZEJ TAK

4.  Dermo pharma +, Maska kompres 4D, Efektywna regeneracja i wygładzenie. Niestety ta maseczka mnie uczuliła i pozostawiła lepki film na skórze. Więcej na jej temat napisałam tutaj
 ----->recenzja maseczki <-----

Cena produktu: 3 zł
Czy kupię ponownie? NIE


5. Woda różana KTC. Od pewnego czasu jest moim ulubieńcem. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji mojej cery bez użycia tej wody. Jest naturalna, cudownie pachnie. Więcej na jej temat napisałam tutaj

Cena produktu: około 5 zł
Czy kupię ponownie: TAK

6. BeBeauty, delikatny żel- krem łagodzący. Wprost uwielbiam za świetne działanie, zapach i ceną. Dodatkowo nie wysusza mojej skóry i bardzo dobrze oczyszcza, nawet z wodoodpornego makijażu. Polecam w 100%. Więcej na temat tego żelu napisałam tutaj:

Cena produktu: 5 zł
Czy kupię ponownie? TAK

7. Ziaja, bio- żel pod oczy i na powieki ze świetlikiem. Skończyłam go z wielką niechęcią, ponieważ nie sprawdził się u mnie. Po zastosowaniu go w okolice oczu, powieki strasznie się kleiły do siebie i nie koił moich oczu. Nie polecam! Więcej na jego temat:
 -----> Bio- żele- ZIAJA <-----

Cena produktu: około 6 zł
Czy kupię ponownie? NIE

8. Ziaja, krem nawilżająco- matujący 25+. Fajny, lekki krem nawilżający na dzień bez parafiny, która zapychała moją twarz. Pięknie pachnie, ma ciekawą konsystencję, spf6 i nadaje się pod makijaż. Jest to jeden z lepszych kremów jaki kiedykolwiek stosowałam. Aktualnie mój ulubieniec. Więcej na temat tego kremu przeczytacie tutaj: 

Cena produktu: około 10 zł
Czy kupię ponownie? TAK

9.  Ziaja, Ulga dla skóry wrażliwej, krem ochronny na dzień wzmacniający naczynka. Również bardzo lekki krem z spf20, nie bieli, nawilża, nadaje się pod makijaż. Preparat jest hypoalergiczny, bezzapachowy, bez barwników, silikonów i parafiny. Już zaopatrzyłam się w kolejne opakowanie. Więcej na jego temat napisałam tutaj:

Cena produktu: około 12 zł
Czy kupię ponownie? TAK


10. Kultowe płatki kosmetyczne Carea z Biedronki. Są tanie, nie rozwarstwiają się i jak skończy mi się opakowanie, sięgam po następne. Jak dla mnie są świetne. Polecam! 

Cena produktu: około 2 zł 
Czy kupię ponownie? TAK

11. Lirene, fluid matująco- wygładzający CITY MATT. Fluid przypadł mi do gustu, ma fajne odcienie w ofercie, nie zatyka porów oraz pięknie pachnie. Jeśli chcesz przeczytać recenzję na jego temat kliknij tutaj: 

Cena produktu: około 23 zł
Czy kupię ponownie? RACZEJ TAK

12. Joanna, Natura peeling myjący z pomarańczą. Tani i dobry produkt. Fajnie pachnie i do tego jest wydajny, a jego cena bardzo korzystna. To juz moje kolejne opakowanie, także polecam wypróbować.

Cena produktu: około 5 zł
Czy kupię ponownie? TAK

13. Schwarzkopf, Lakier do włosów Power Haarlack. Produkt kupiłam w mini wersji, ponieważ jechałam na kilkudniowy wyjazd w góry- sprawdził się w 100 %. Jest fajny, dobrze utrwala i nie skleja moich włosów. Lubię lakiery Taft :) 

Cena produktu pełnowymiarowego: ok. 12 zł 
Czy kupię go ponownie? TAK

14. Rival de Loop, kapsułki pielęgnacyjne Anti- Age. Moje ulubione :) wyrównują koloryt cery, nawilżają, napinają, a do tego świetnie pachną :) 

Cena produktu: 6 zł
Czy kupię go ponownie? TAK

To tyle jeśli chodzi o kosmetyki,które zużyłam :) Co o nich myślicie? Miałyście jakiś produkt z listy? Jak sprawdził się u Was? :)