30 czerwca 2014

Rival de Loop, Kapsułki pielęgnacyjne Anti- Age


W końcu moje ulubione kapsułki do twarzy doczekały się recenzji :D Mowa oczywiście o firmie Rival de Loop i ich bardzo dobrych pielęgnacyjnych "rybkach" do twarzy. Produkt znajdziemy tylko Rosmanie. Za 7 kapsułek po 0,38 ml musimy zapłacić 5,99 (cena regularna), jednak ja kupuje je na promocjach za 3,99 :)




Według producenta kuracja powinna efektywnie i intensywnie pielęgnować suchą skórę wymagającą ukojenia i po paru sekundach powinna nadać skórze uczucie świeżości i delikatności. Ponadto wygładzać suche fałdki a dzięki jojobie i olejkowi migdałowemu chronić skórę przed wysuszeniem. Połączenie witamin A, E i F przyspiesza proces regeneracji skóry. Przy regularnym stosowaniu wysokogatunkowa witamina E chroni przed wolnymi rodnikami i jednocześnie hamuje zależny od światła proces starzenia skóry. 






Rybki odkryłam już dosyć dawno i staram się przeprowadzać 7-dniową kurację raz na miesiąc :) Moja skóra na twarzy odwdzięcza mi się za to :) Jedna kapsułka spokojnie wystarcza żeby posmarować nią twarz i szyję :) Stosuję ją zawsze wieczorem po dokładnym oczyszczeniu mojej twarzy. Konsystencja produktu jest bardzo tłusta (podobna do oleju) dzięki temu fajnie nawilża naszą cerę, rano na skórze nie ma żadnej suchej skórki. Dodatkowo ujednolica koloryt skóry. Po tygodniowej kuracji twarz wygląda piękniej, jest wygładzona i promienieje :D Kolejnym ogromnym plusem jest to, że NIE ZAPYCHA PORÓW, nie wyskakują mi nowe niedoskonałości. Według mnie cena (szczególnie w promocji) jest atrakcyjna. Jestem z kapsułek bardzo zadowolona, uzupełniają moją wieczorną pielęgnację. Już zaopatrzyłam się w kolejne opakowania :) Produkt znalazł się na mojej liście: 7 TOP PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI TWARZY. Rybki oceniam na 5/5. 


Stosujecie rybki firmy Rival de Loop? Jak sprawdzają się u Was? :)