16 czerwca 2014

Szminka WIBO Eliksir, 01




Cena: 9,90 (kupiłam ja w promocji -49% za połowę tej ceny)
Opakowanie: plastikowe
Kolor: delikatny brudny róż
Zapach: słodki, przyjemny




Opis producenta:


Pomadka:

- nie wysusza ust i dodatkowo sprawia, że stają się aksamitnie miękkie,
- trwalsza niż błyszczyk,
- najmodniejsze odcienie sezonu.

Nabłyszczająca formuła pomadki zapewnia ustom nawilżenie nadając im soczysty kolor. W kolekcji znajduje się 8 modnych i klasycznych odcieni – wystarczy wybrać jeden z nich dla siebie i czarować pięknym uśmiechem. W palecie kolorów znajdą się odcienie różu, brązu i czerwieni. Lekka konsystencja pozwala na łatwe rozprowadzenie się koloru tworząc ochronną powłokę na ustach by prezentowały się nie tylko pięknie ale i zdrowo. 




Moja opinia:

Szminkę kupiłam za 5 zł i jestem z niej strasznie zadowolona. Po pierwsze świetnie nawilża usta, nie podkreśla suchych skórek. Ma śliczny odcień i pasuje do każdego typy cery i kolory włosów. Nakładam ją bardzo często: na uczelnię, zakupy czy imprezę. Ma miękką konsystencję, typową dla nawilżających pomadek. Ważną rzeczą jest to, że nie ma w sobie drobinek brokatu, których nie lubię w szminkach. Zapach jest słodki, przyjemny :) Utrzymuje się około 3 godzin, ale ściera się równomiernie. Niestety jej minusem jest opakowanie, które według mnie jest tandetne i ma tendencje do pękania. Ze szminki jestem bardzo zadowolona, jest jedną z moich ulubionych i w najbliższym czasie sięgnę po inne odcienie. Produkt oceniam na 4+/5. 




Co o niej myślicie? Jaka jest Wasza ulubiona szminka z drogerii?