29 czerwca 2014

Zakupowy haul- KOSMETYKI

Z racji tego, że za jakiś czas wyjeżdżam na dwa miesiące do Niemiec, postanowiłam zrobić zapasy kosmetyczne. W ostatnim czasie kupiłam kilka produktów do pielęgnacji włosów, twarzy i cała oraz kosmetyków kolorowych. 


Oto lista zakupów:

WŁOSY




1. Szampon przeciw wypadaniu włosów, Ziaja Med
kuracja wzmacniająca
kupiłam w aptece, cena: 8,70







2. Szampon z wyciągiem z bursztynu Jantar, Farmona
z naturalnym filtrem słonecznym i kompleksem witamin
kupiłam w osiedlowym sklepie z kosmetykami, cena: 9,50










3. Szampon Urea, Isana Med
kupiłam w Rosmanie, cena: ok. 5,00










4. Odżywka do włosów " Intensywna odbudowa", Ziaja
do włosów zniszczonych
kupiłam w osiedlowym sklepie z kosmetykami, cena: 4,20







5. Expresowa odżywka regeneracyjna Gliss Kur "Ultimate Volume", Schwarzkopf
do włosów cienkich, płaskich i zniszczonych
kupiłam w Rosmanie (w promocji), cena: 9,99











6. Spray ochronny do włosów z filtrem UV, Sun Ozon
kupiłam w Rosmanie ( w promocji), cena: 7, 70










Kupiłam sporo produktów do włosów, ponieważ właściwie wszystkie kosmetyki skończyły mi się w ostatnim czasie. Postawiłam również na ochronę moich włosów przed szkodliwym promieniowaniem UV, dlatego w najbliższym czasie będę stosować szampon Jantar i spray ochronny z Sun Ozon. Więcej na temat pielęgnacji włosów latem znajdziecie tutaj:



TWARZ




1. Krem łagodzący na dzień redukujący podrażnienia ULGA, Ziaja
posiada SPF 20. Miałam już jeden krem Ulga i sprawdził się świetnie. Zobacz więcej na ten temat:
kupiłam w Rosmanie (w promocji), cena: 4,90





2. Krem nawilżający z kwasem hialuronowym, Ziaja
kupiłam w Rosmanie, cena: ok. 12,00






3. Kapsułki pielęgnacyjne Anti- Age, Rival de Loop
Są świetne i znalazły się w moich ulubieńcach do pielęgnacji twarzy: 
kupiłam w Rosmanie ( w promocji), cena: 3,99






4. Krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie z bławatkiem, Ziaja
kupiłam w Naturze, cena: ok. 6,00










5. Odświeżająca maseczka do twarzy z kwiatem frangipani i trawą cytrynową, AVON
zamówiłam w Avonie, cena: 9,90








CIAŁO





1. Antyperspirant ETIAXIL
do skóry wrażliwej
kupiłam w Rosmanie ( w promocji), cena: 19,90








2. Plastry z woskiem do depilacji ciała, Tanita
Aloesowe, do każdego rodzaju skóry
kupiłam w Naturze, cena: ok. 10,00







3. Kremowy żel pod prysznic "Witamin Touch", BeBeauty
stosowałam już każdy zapach, są świetne!
kupiłam w Biedronce, cena: 3,99








KOLORÓWKA






1. Fluid rozświetlający "Shiny Touch", Lirene
kupiłam w Rosmanie (w promocji), cena: ok. 10,00









2. Maskara LASHmania, Essence
kupiłam w Naturze, cena: 9,99









To na tyle jeśli chodzi o moje kosmetyczne zakupy. Jeżeli miałyście jakiś produkt z listy to dajcie znać jak sprawdzał się u Was :) Pozdrawiam!