17 lipca 2014

Hipp, Krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić krem, o który pytałyście w komentarzach. Oczywiście mowa o firmie HIPP i kremie pielęgnacyjnym do twarzy i ciała dla niemowląt. Kupiłam go już jakiś czas temu w Lidlu za około 11 zł. Wielkość produktu to 75 ml.





Produkt zamknięty jest w tubce, łatwo się z nie wydobywa. Dodatkowo ma bardzo fajny skład, nie zawiera Parafiny, której tak bardzo nie znoszę :) 





Konsystencja kremu jest dosyć rzadka, zapach delikatny i przyjemny. Nie zapychał mojej skóry i nie pozostawiał tłustego "filmu". Początkowo bardzo go polubiłam. Niestety po około 2 tygodniach codziennego stosowania, dostatecznie nie nawilżał mojej cery, a wręcz z czasem przesuszał ją. Kolejnym minusem było to, że nie nadawał się pod makijaż. Pomimo lekkości kremu, podkład nie trzymał się na skórze. Po nałożeniu go na twarz, delikatnie piekła mnie skóra, także przestałam go stosować. Resztki kremu zużyłam na stopy i ręce.



Niestety zawiodła się na nim. I w przyszłości nie wrócę do niego, ponieważ moja skóra potrzebuje mocniejszego nawilżenia, a ten krem nie zapewnił jej tego. Produkt oceniam na 2+/5. Plus oczywiście za bardzo dobry skład :)



Stosowałyście kremy z firmy Hipp?