05 lipca 2014

Moja kolekcja lakierów do paznokci

Przedstawię Wam dzisiaj moją kolekcję lakierów do paznokci. Według mnie nie jest ich dużo, ani mało. Osobiście bardzo lubię mieć kolorowe paznokcie. Preferuję odcienie nude, różowe, niebieskie czy zielone. Lakiery z mojej kolekcji są dostępne w przystępnych cenach, najdroższy kosztował około 10 zł. Nie lubię drogich lakierów, cena 35 zł za lakier? No, chyba nie dla mnie. Może po studiach jak będę zarabiać dużo, zainwestuję w takie za kilkadziesiąt złotych, ale na dzień dzisiejszy jestem zadowolona z tych, które mam :)

Przechowuję je w plastikowym pudełeczku:




Odcienie różu, czerwieni, pomarańczy. Lubię je wszystkie :D Kolory fuksji w lakierze niewiadomego pochodzenia jest naprawdę świetny, trochę neonowy. Rimmel kryje paznokcie już jedną warstwą.




Przedstawiam wam moje odcienie lekkiego różu i nude. Moim totalnym ulubieńcem jest lakier z Lovely NUDE, który na paznokciach wygląda jakbyśmy zrobiły sobie francuski manicure :D





Uwielbiam zieleń z Wibo, która jest idealna na wiosnę. Fajny, neonowy kolorek ma lakier z Safari- świetny na wakacje :D




I tu znajdują się piaskowe lakiery z Lovely, które wprost ubóstwiam :) Więcej na ich temat napisałam TUTAJ. Długo się utrzymują na paznokciach i pięknie błyszczą w słońcu :) Top Coat z Wibo również jest godny polecenia. Pisałam o nim TUTAJ.




Srebra, czernie i brązy. Używam ich rzadziej, zazwyczaj na jesień bądź w zimie. Są idealne na imprezy karnawałowe tj. sylwester, ostatki itd. 




Tak lakiery prezentują się poza buteleczką :)







Jakie są wasze typy jeśli chodzi o lakiery? :*