13 lipca 2014

Zakupowy haul

Hej!

Będąc w weekend w Lublinie zrobiłam ostatnie kosmetyczne zakupy przed moim dwu-miesięcznym wyjazdem do Niemiec. Oto lista:




1. La Roche- Posay, Effaclar Duo [+] oraz gratis: żel oczyszczający Effaclar
kupiłam w aptece w Lublinie na ul.3 maja
cena obu produktów: 49,90

  
                                                    







2. Tangle Teezer, The Original
kupiłam w Hebe
cena: 29,90
















3. Suchy szampon Batiste
Coconut&Exotic Tropical, 200 ml kupiłam w Biedronce
Cena:10,90

















4. Odżywka do włosów i skóry głowy Jantar
więcej na jej temat: Jantar
cena: 8,90















5. Ziaja, krem nawilżająco- matujący 25+
to już moje kolejne opakowanie, więcej na jego temat znajdziecie TU i TU
cena: 9,50 w Hebe













6. Ziaja Med, Esencja rewitalizująca skoncentrowane działanie na dzień/ na noc
kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P
kupiłam w sklepie firmowym Ziaja
cena: 13,90












7.  Ziaja odżywka:

- codzienna pielęgnacja do każdego rodzaju włosów
- intensywne odżywianie do włosów delikatnych
- intensywne nawilżenie do włosów suchych

 kupiłam w sklepie firmowym Ziaja, każda kosztowała 4,50
uwielbiam te odzywki :D





Miałyście jakiś kosmetyk z listy? Jeżeli tak, to koniecznie dajcie znać :D