08 listopada 2014

GOSH, Opalizująco- brązujący puder w kulkach


Dzisiejsza recenzja będzie dotyczyła pudru w kulkach, opalizująco- brązującego z firmy GOSH. Kupiłam go w drogerii Hebe za 35 zł (w promocji przy okazaniu karty Hebe). Regularna cena to około 45 zł. Także sporo zaoszczędziłam :D






Puder zamknięty jest w eleganckim, plastikowym opakowaniu z odkręcanym wieczkiem. Pudełeczko jest porządnie wykonane.

Według mnie jest to bardzo dobry produkt. Dlaczego tak myślę? Oto powody:

+ nie robi plam na skórze

+ subtelnie rozświetla (rozświetlenie jest satynowe, a nie brokatowe)

+ delikatnie pachnie

+ jest mocno napigmentowany

+ utrzymuje się przez cały dzień

+ świetnie wygląda na opalonej skórze jak i bladej

+ kolor nie wpada w pomarańcz



Osobiście nie przepadam za pudrami w kulkach, ponieważ przy aplikacji pędzlem, zawsze gdzieś wypadną na podłogę lub ubranie, brudząc przy tym  wszystko dookoła :P Ale efekt na skórze jest tak piękny, że nie mogłam się powstrzymać i musiałam go kupić. (ps. kulki odkryła moja koleżanka).

Są ważne przez 2 lata od otwarcia, więc posłużą na długo.



Efekt na mojej twarzy podczas konturowania:



Aktualnie nie widzę minusów, no może poza regularną ceną, która wynosi 45-50 zł. Ale na różnych promocjach lub allegro można dostać je o wiele taniej. Produkt oceniam na 5/5.

Jaki jest Wasz ulubiony bronzer do twarzy? :)