10 listopada 2014

Mini HAUL kosmetyczny

Hej! Z okazji promocji w Rossmannie, która trwa od dziś, postanowiłam zakupić dwa kosmetyki do makijażu, tak żeby tańszy produkt dostać gratis. Przy okazji pokażę Wam inne kosmetyki, które kupiłam w ostatnim czasie:



1. Maybelline, Gel Eyeliner 24 h. Cena regularna to: 34,79 zł 

2. L'oreal, Korektor kryjący "Perfect Match". Cena regularna: 34,39 zł

Oba produkty kupiłam za 34,79 ( według promocji w Rossmannie "Makijaż 1+1 gratis")

3. For Your Beauty, Gąbeczka do nakładania podkładu. Kupiłam w niemieckim Rossmannie za 2,50 Euro.


4. Ziaja, Żel myjący normalizujący na dzień/noc "Liście Manuka". Cena: 7,70 zł (osiedlowa drogeria). Aktualnie ta seria jest w promocji w Naturze.

5. La Roche- Posay, Krem intensywnie nawilżający o długotrwałym działaniu. Cena regularna: 59,99- 66,00 (w zależności od apteki).

6. La Roche- Posay, Anthelios XL. Odżywczy olejek SPF 50+. Cena regularna: ok. 60 zł.


7. Pollena- Savona, Szampon dla dzieci powyżej 1 roku zycia "Bambi". Cena: 3 zł

8. Isana, Odzywka do włosów "połysk koloru brąz". Kupiłam w niemieckim Rossmanie za 1,50 Euro. 



Miałyście jakiś produkt z listy? Koniecznie dajcie znać :))