30 listopada 2014

Ulubieńcy LISTOPADA

Dziś ostatni dzień listopada, więc czas na kosmetycznych ulubieńców. W tym czasie przetestowałam kilka nowych produktów o których opowiem Wam niżej. Zapraszam do lektury!




1. KALLOS, Crema al Late, maska mleczna do włosów. Stosuję ją od ponad 3 miesięcy. Aktualnie jest moją ulubioną maską do włosów: nie przeciąża ich, odżywia, wygładza, pięknie pachnie i doadatkowo za 1 litr płacimy tylko ok. 12 zł! Polecam serdecznie!

2. SCHWARTZKOPF, Taft, Power Hair Lacquer, lakier do włosów mocno utrwalający. Mój ulubiony lakier do włosów ever, zużyłam do tej pory kilka opakowań tego produktu. Zawsze sprawdzał się świetnie: utrwala, nie skleja włosów, ma fajny zapach- męskich perfum. Kupiłam go za ok. 9 zł w promocji.




3. MAYBELLINE, The Colossal Volum' Express, Smoky Eyes. Tusz jest naprawdę świetny! dobrze rozczesuje rzęsy, nie skleja ich, pogrubia i wydłuża, nie osypuje się. Uwielbiam <3 Zapłaciłam za niego ok. 23 zł w promocji.

4. MISS SPORTY, Clubbing Colour, Nr 031. Jest to piękny kolor nude, idealny na jesień. Kupiłam go za 7 zł w Rosmanie. Utrzymuje się około 5 dni, co w moim przypadku nie lada osiągnięcie. Jestem pewna, że w najbliższym czasie wypróbuję inne odcienie nude z tej serii. 

5. MISS SPORTY, Lasting Colour, Nr 548. Od dawna zamierzałam kupić lakier do paznokci w odcieniu szarym. Na promocji w Rosmanie, która miała miejsce ostatnio , zdecydowałam się na odcień bardzo modny w tym sezonie- szary. Pięknie wygląda na paznokciach, utrzymuje się około 3 dni. Ma fajny, gruby pędzel. Zapłaciłam za niego w promocji 3,50 zł.


6. NIVEA, Angel Star, antyperspirant. W ostatnim czasie postanowiłam w końcu wypróbować jakiś inny antyperspirant niż Rexona i nie żałuję. Produkt cudownie pachnie, bardzo słodko, jak perfumy :D Szybko się wchłania i nie pozostawia śladów na ubraniach, dobrze chroni. Kosztował ok.11 zł.

7. NIVEA, Masełko do ust BORÓWKA. Na jego temat "rozpływałam" się w tym poście: 



Jakie są Wasze ulubione produkty kosmetyczne minionego miesiąca?