31 stycznia 2015

Podkład REVLON Color Stay- recenzja

Cena: 35 zł (kupiłam w promocji w Hebe, cena regularna ok. 68 zł; w drogeriach internetowych ok. 35 zł)

Wielkość: 30 ml

Opakowanie: szklana butelka (bez dozownika)

Zapach: trochę pachnie farbą olejną, ale da się przeżyć

Kolor: 180 SAND BEIGE (odcień neutralny)





Według producenta podkład  COLORSTAY do cery normalnej i suchej powinien zapewniać pełne krycie, nawilżenie skóry, trwałość do 24 godzin. Formuła Soft Flex zapewnia uczucie lekkości i komfortu. Produkt beztłuszczowy, nie zatyka porów.



Niestety nie mogę się zgodzić z producentem w wielu kwestiach. Będąc posiadaczką suchej skóry podkład specjalnie nie nawilżał mojej cery. Po codziennym stosowaniu produktu zauważyłam, że moja cera znacznie pogorszyła się. Jest to dosyć ciężki podkład, dlatego najlepiej używać go tylko na wielkie wyjścia.



Kolejnym minusem jest jego słaba trwałość! Stosując taki ciężki podkład oczekiwałam, ze może chociaż będzie się długo utrzymywał. Nic bardziej mylnego! Nawet stosując dobra bazę pod makijaż- utrzymywał się na mojej twarzy maksymalnie 5 godzin. Krycie oceniam jako średnie- daje radę, ale posiadając bardziej widoczne niedoskonałości czy cienie pod oczami, należy użyć korektora.

Wśród ostatnich minusów, które zauważyłam to:

- opakowanie- podkład nie posiada pompki;
- cena- zbyt wygórowana jak na jakość produktu;
- po jakimś czasie utlenia się na skórze, ciemnieje;
- gama kolorystyczna- albo kolory są za różowe, albo za żółte.




Ok, wystarczy tych negatywnych opinii na temat tego produktu, Skupmy się na plusach, których niestety jest mało :/ :

- posiada SPF 20- średnia ochrona przed promieniowaniem, nawet jak nie nałożymy filtra to jakaś ochrona zawsze jest;
- konsystencja- kremowa, średniogęsta;
- wydajny
- nie musiałam używać pudru dodatkowo, nie świeci się na twarzy.

Produkt oceniam na 2/5. I nie wrócę do niego w przyszłości.



Lubicie podkład REVLON ColorStay? :)