21 marca 2015

Szczotka do włosów Tangle Teezer Original




Hej! Chyba jestem  ostatnią osobą, która publikuje recenzję, kultowej szczotki Tangle Teezer. Przez bardzo długi czas byłam do niej sceptycznie nastawiona i nawet przez myśl mi nie przeszło, że kiedyś ją kupię. Ale nigdy nie mów nigdy. Gdy w zeszłym roku pojawiła się stacjonarnie w drogeriach Hebe, postanowiłam ją wypróbować i nie żałuję :D Zapłaciłam za nią ok. 35 zł.







Co o tej szczotce pisze producent?

Tangle Teezer to innowacja w bezbolesnym rozczesywaniu splątanych włosów. Szczotka, która nie tylko nie niszczy struktury włosa ale także masuje skórę głowy.

Tangle Teezer to szczotka zaprojektowana przez brytyjskiego fryzjera Shaun P. Produkt został doceniony przez profesjonalistów i konsumentów z całego świata.

Szczotka z ogromna łatwością rozczesuje nawet najbardziej splątane i utrwalone lakierem włosy. Używając jej nie musisz już zaczynać czesania włosów od dołu. Szczotka rozczesuje włosy na całej długości. Nie zatrzymuje się ani nie napotyka na żadne sploty, nie wyrywa włosów.

Dzięki Tangle Teezer czesanie włosów stanie się przyjemnością. Końcówka szczotki flexi podczas czesania przyjemne masuje skórę głowy. Pobudza cebulki włosów, dzięki czemu włosy rosną szybciej.





 Moja opinia:

Posiadam długie, ale cienkie włosy. Stosując zwykły grzebie bądź szczotkę, końcówki strasznie się wyłamywały. Szczerze mówiąc nie wierzyłam, że Tangle Teezer coś w tej sprawie pomoże, ale postanowiłam zaryzykować. Wspomnę, że szczotki używam już prawie rok.

Jej główne PLUSY to:

- mniej łamiące się włosy, szczotka bardzo delikatnie je rozczesuje;
- nie wyrywa włosów;
- wygładza ich strukturę;
- można używać jej do masażu skóry głowy;
- jest solidnie wykonana
- świetnie rozczesuje "na mokro".

Jedynym MINUSEM, który zauważyłam to może być jej cena.

Podsumowując, szczerze polecam Tangle Teezer, ponieważ stosując go, zauważyłam znaczną poprawę  kondycji moich włosów. Ze względu na mniej uszkodzeń mechanicznych, włosy dużo mniej się łamią i kruszą. Jeżeli macie długie, plączące się włosy ta szczotka jest jak najbardziej dla was. Oceniam ją na 5/5. I myślę żeby kupić sobie dodatkowo kompakt.

Jeżeli chcecie kupić szczotkę Tangle Teezer, bądź ją posiadacie i boicie się czy aby na pewno jest oryginalna, zapraszam do zapoznania się z postem poniżej:



Posiadacie Tangle Teezera? Sprawdza się u was? :)