05 kwietnia 2015

Baza pod cienie AVON


Cena: ok.12 zł
Wielkość: 3 g
Opakowanie: szklany słoiczek z plastikową nakrętką
Kolor: cielisty (odcień różowy)
Zapach: delikatny, raczej przyjemny


Opis producenta:

Baza pod cienie do powiek:
- przedłuża trwałość cieni i zapobiega zbieraniu się ich w załamaniach powieki,
- nadaje powiekom gładki, matowy wygląd,
- odpowiednia dla każdego odcienia skóry.

Skład:

Isododecane, Talc, Nylon-12, Cera Alba, Hydrogenated Coco-Glycerides, Disteardimonium Hectorite, Paraffin, C12-13 Alkyl Lactate, Silica, Aqua, Propylene Carbonate, Dimethicone, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Methylparaben, Polyethylene, Camellia Oleifera Leaf Extract, Ethylparaben, Trimethylsiloxysilicate, Triethoxycaprylylsilane, Saccharomyces Lysate Extract, C9-15 Fluoroalkohol Phospohate, Biosaccharide Gum-1, Sodium Hyaluronate, Peg-12 Dimethicone, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499.





Moja opinia:

Bazę posiadam od kilku tygodni i jestem z niej zadowolona. Uważam, że za cenę 12 zł jest godna wypróbowania. Konsystencja kosmetyku przypomina mus, łatwo rozprowadza się na powiekach. Ponadto pozostawia na nich matowe wykończenie. Kolejnym plusem jaki zauważyłam jest przedłużenie trwałości makijażu oczu o jakieś 5-6 godzin oraz podbicie koloru cieni. Jedynym minusem jak dla mnie jest jej opakowanie- słoiczek, z którego trzeba wydobywać ją palcem. Po pierwsze to mało higieniczne oraz posiadaczki dłuższych paznokci mogą mieć problem z wydobyciem produktu. Podsumowując baza bardzo przypadła mi do gustu i w przyszłości do niej wrócę. Oceniam ją na 5-/5.




Jaka jest wasza ulubiona baza pod cienie?