01 kwietnia 2015

BOURJOIS, Healthy Mix- recenzja

Od dawna zastanawiałam się jaki podkład będzie idealny na wiosnę. Chciałam, aby rozświetlił moją zmęczoną cerę i dodał jej zdrowego wyglądu. Posiadam skórę suchą, aktualnie jest bardzo przesuszona po stosowaniu podkładu REVLON Color Stay. Oglądając wiele filmików stwierdziłam, że najlepszym rozwiązaniem będzie Healthy Mix z Bourjois. Zamówiłam go na kosmetykach z ameryki za 35 zł. Odcień, który wybrałam to Nr 53 LIGHT BEIGE (jest to ciepły odcień). Podkład zamknięty jest w szklanym słoiczku z dozownikiem (z pompką) i ma pojemność standardową- 30 ml. Od otwarcia mamy rok na zużycie. 







Bourjois Healthy Mix działanie (wg producenta):

- 70% więcej blasku, 
- rozświetlona i ujednolicona cera do 16 godzin.

Dzięki formule wzbogaconej w ekstraktu z owoców:
- morela - zapewnia blask,
- melon - zapewnia nawilżanie,
- jabłko - przedłuża młodość skóry.

Wzbogacony w krystaliczne pigmenty, ujednolica cerę, rozświetlając ją od wewnątrz. Cera jest pięknie rozświetlona i nawilżona przez 8 godzin. Delikatna i świeża tekstura niesłychanie łatwo wtapia się w skórę, nie pozostawia śladów na skórze. Efekt zdrowa i naturalnie piękna cera.

Skuteczność zaakceptowana przez konsumentki:
- cera jest perfekcyjnie ujednolicona 89% kobiet,
- cera jest rozświetlona : 79% respondentek,
- nie podrażnia, testowany dermatologicznie,
- nie zatyka porów.


Skład:


Moja opinia:

Już od ponad roku miałam chęć go kupić i w końcu go zamówiłam. Moja cera potrzebowała podkładu, który będzie trwały, a zarazem nie obciąży mojej skóry. Chciałam dodatkowo produkt lekki, nie zapychający porów. I właściwie taki znalazłam.

PLUSY:

+ konsystencja- jest bardzo kremowy, świetnie rozprowadza się na skórze, ładnie się wtapia.
+ trwałość- jak na podkład rozświetlający utrzymuje się wyjątkowo długo ( u mnie nałożony na krem trzyma się około 8 godzin)
+ lekkość- nosząc go w ogóle nie czujemy, że mamy coś na buzi. Nie zapycha porów.
+ wygląd na skórze- podkład prezentuje się bardzo ładnie i świeżo (jest to jednej z najlepiej wyglądających podkładów na mojej skórze, których miałam przyjemność używać).
+ krycie- według mnie jest średnie w stronę lekkiego. Ale taki efekt mi wystarcza.
+ dostępność- jest łatwo dostępny stacjonarnie oraz online.
+ cena- wiem, że stacjonarnie jego cena wynosi około 60 zł, ale online możecie mieć ten produkt za 30-40 zł. Świetna jakość za przystępną cenę. Najlepiej przetestować go w drogerii i kupić odpowiedni odcień przez internet.

MINUSY:

- mała gama kolorystyczna (tylko 6 odcieni).
- nie posiada SPF :/


Chciałabym jeszcze napisać kilka słów na temat zapachu, ponieważ oglądając wiele recenzji dziewczyny zachwycały się pięknym zapachem tego produktu. Fakt, nie pachnie bardzo chemicznie, ale przypomina mi zapachem płyn do mycia podłogi z Biedry… także bez szału z tym zapachem… ;)
Podsumowując, podkład ma wiele plusów.  Bardzo polubiłam się z tym produktem i coś czuję, że zagości u mnie na dłuższy czas :) Jest wprost idealny dla cery suchej i mieszanej. Mając skórę tłustą raczej bym go nie polecała ;) Moja ocena to -5/5.