09 kwietnia 2015

MIRALASH- efekty po pierwszym miesiącu kuracji


Już ponad miesiąc temu rozpoczęłam kurację odżywką MIRALASH. Aplikowałam ją sumiennie na powieki przez cały ten okres. Moje pierwsze wrażenia na tej temat opisałam tutaj: TUTAJ








Chciałabym przedstawić wam moje odczucia po miesiącu stosowania tego produktu:

1. Pierwszy efekt, który zobaczyłam,  to niewielkie (milimetrowe) wydłużenie rzęs. Widać to szczególnie jak mam wytuszowane rzęsy.

2. Kolejnym objawem, ale nie tak pozytywnym, jest lekkie pieczenie po aplikacji produktu na powieki, które ustaje po około 1-2 minutach. Przez pierwszy tydzień stosowania nie miałam takich objawów. Niestety aktualnie występują, ale nie przerywam kuracji, bo mam nadzieję, że ustąpią. 


3. Na koniec chciałabym dodać, że rzęsy stały się bardziej „twarde” w dotyku, co mogę sobie tłumaczyć tym, że w pewnym stopniu wzmocniły się. Nie są już tak delikatne jak wcześniej.



Moje odczucia po miesięcznej kuracji są raczej pozytywne. Pomimo lekkiego pieczenia, uważam, że rzęsy są jakby mocniejsze. W dalszym ciągu będę stosować odżywkę i mam nadzieję, że w kolejnym poście pochwalę się jeszcze większą ilością pozytywnych odczuć na jej temat.


Co i nich sądzicie? :)