13 kwietnia 2015

QCERA krem łagodzący objawy trądziku

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić wam mój ulubiony krem przeciwtrądzikowy, który przepisała mi moja pani dermatolog. Otóż mowa o firmie ADAMED i kremie łagodzącym objawy trądziku QCERA. Dostępny jest tylko w aptekach i jego cena wacha się od 23 do 35 zł. Dlatego warto wcześniej zapytać o cenę w kilku aptekach. 





Według producenta Qcera to krem przeznaczony do pielęgnacji skóry z objawami trądziku. Składnikami aktywnymi są: kwas azelainowy 5% i kwas pirogronowy 5%.
Qcera wykazuje działanie przeciwbakteryjne oraz intensywnie złuszczające martwy naskórek, ma działanie przeciwłojotokowe oraz zmniejsza liczbę powstających zaskómików.



Wpływa korzystnie na istniejące zmiany trądzikowe i ogranicza powstawanie nowych.
Ponadto krem Qcera regeneruje, wygładza i zmiękcza skórę. Poprawia wygląd skóry z silnymi zmianami trądzikowymi, rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt.

Zastosowanie pielęgnacyjne przy problemach z:
- trądzikiem zwykłym,
- trądzikiem różowatym,
- łojotokowym zapaleniem skóry,
- rogowaceniem mieszkowym,
- przebarwieniami,
- bliznami potrądzikowymi.

Skład:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Azelaic Acid, Pyruvic Acid, Ethylhexyl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate SE, Macadamia Temifolia Seed Oil, Stearic Acid, Ceteareth-20, Glycerin, Panthenol, DMDM Hydantoin, Chlorphenesin, Sodium Hydroxide.


Kremu używam już od kilku miesięcy i zauważyłam znaczna poprawę w wyglądzie mojej skóry. Przebarwienia zostały rozjaśnione, a koloryt skóry ujednolicił się. Zauważyłam mniejszą ilość zaskórników, grudek i wyprysków. Krem ma dosyć ciężką konsystencję, więc jest idealny na noc. Pod makijaż raczej się nie sprawdzi. Po przebudzeniu skóra jest nawilżona, gładka i zregenerowana. Minusem jego produktu jest zapach, który nie przypadł mi do gustu. Pachnie jakby drewnem… Nie zostawia na buzi tłustej warstwy, w miarę szybko się wchłania. Czasem może delikatnie szczypać, szczególnie w podrażnione miejscach na skórze, jednakże pieczenie jest niewielkie i szybko ustaje. Nie licząc okropnego zapachu, który z czasem się ulatnia, jestem zadowolona z działania tego produktu. Moja ocena 4+/5.


Jaki jest wasz ulubiony krem przeciwtrądzikowy?