03 kwietnia 2015

Szampon NEUTRAL do wszystkich rodzajów włosów

Cześć!
W dzisiejszym poście przedstawię wam mojego ulubieńca ostatnich tygodni. Otóż jest to szampon NEUTRAL do wszystkich rodzajów włosów. Kupiłam go w Rosmannie za 10,30 zł. Pojemność produktu to 250 ml. Dlaczego go polubiłam? Odpowiedź znajdziecie poniżej.



Według producenta szampon jest stworzony specjalnie dla wrażliwej skóry. Łagodnie myje nadając Twoim włosom miękkość i delikatność. Odpowiedni do codziennego stosowania. Produkt nie zawiera parabenów, barwników oraz kompozycji zapachowej.



Przez ostatnie tygodnie z moją skórą głowy działy się bardzo złe rzeczy: była przesuszona, swędziała i delikatnie piekła. Po czasie pojawił się nawet łupież, którego nigdy wcześniej nie miałam. Myślałam, że jest to wynikiem stosowania zbyt drażniących szamponów, więc zmieniłam je na takie, które są przyjazne dla skóry. Nic to nie pomogło, było coraz gorzej i gorzej… Nawet stosowałam takie, które przeznaczona są specjalnie do włosów z łupieżem- te również nie pomagały…
Pewnego dnia w Rosmannie zauważyłam szampon Neutral i postanowiłam spróbować. Ku mojemu zdziwieniu po 2 myciach łupież zniknął! Po zastosowaniu go nie odczuwałam żadnego pieczenia, swędzenia czy podrażnienia skalpu. Szampon jest bardzo delikatny, pomimo SLS w składzie. Fajnie się pieni i jest przeźroczysty, co dla moich włosów jest bardzo istotne, gdyż łatwo je odciążyć. Dokładnie myje skórę głowy i spowodował, że mniej się przetłuszcza.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Behenoyl PG-Trimonium Chloride, Sodium Cocoyl Glutamate, Hexylene Glycol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Sorbic Acid.

Dodatkowo ma fajny skład, nie zawiera szkodliwych parabenów, których unikam w kosmetykach. Ma porządne opakowanie, jest poręczny. Uważam, że to produkt warty polecenia i z czystym sumieniem oceniam go na 5/5.




Miałyście ten szampon w wersji przeciwłupieżowej?