18 kwietnia 2015

Zakupowy haul

Hej! Już dawno na moim blogu nie było zakupów, więc dziś post będzie poświęcony właśnie nim. W ostatnim czasie zużyłam kilka kosmetyków, więc na ich miejsce pojawiły się nowe. Jakie? zobaczcie same :)

KOLORÓWKA






1. MAYBELLINE, Lash Sensational- maskara do rzęs. Aktualnie w Rossmannie jest promocja na tusze do rzęs tej firmy, bardzo lubię te maskary :) w ostatnim czasie firma Maybelline wypuściła ja na rynek w Polsce, dlatego też postanowiłam wypróbować tę nowość. Cena: 25 zł (promocja), cena regularna: ok. 33 zł.




2. EVELINE COSMETICS, Art Scenic- korektor 2 w 1 kryjąco- rozświetlający. Cena: 12 zł, kupiłam w Rossmannie.




3. WIBO, Rock with me- eyeliner we flamastrze z grubą końcówką. Miałam okazję już używać go kilka razy i chyba wyląduje w bublach roku... ;( pierwszy raz skusiłam się na eyeliner we flamastrze i już tego żałuję. Cena: ok. 9 zł, Rossmann.




4. ASTOR, Pure Color Perfect Blush, odc, 007 Maroon- róż do policzków w kamieniu. Często podróżuję, więc chciałam kupić sobie taki mini róż do policzków, żeby zajmował mało miejsca i był w miarę uniwersalny. Cena produktu: 4,99 zł, kupiłam na kosmetykach z ameryki :P




5. LOVELY, Gold highlighter- rozświetlacz do twarzy o ciepłym odcieniu. Cena: 8,99 zł, Rossmann.


PIELĘGNACJA




6. KALLOS, Keratin Hair Mask- nabłyszczająca, odżywiająca maska do włosów. Uwielbiam maski z firmy Kallos. Do tej pory używałam maski mlecznej i czekoladowej. Z racji tego, że maski mają dużą pojemność (1l ), a ja chciałabym wypróbować je wszystkie, zdecydowałam się na wersję mniejszą (275 ml). Cena: 5,99 zł, Hebe.





7. PharmaCF, NO.36- żel do stóp, chłodzący antyperspirant. Już stosowałam go kilka razy i.... jestem pod wrażeniem. Nie chcę po tak krótkim czasie recenzować tego produktu, ale zapowiada się bardzo dobrze :D, cena: ok. 6 zł, Rossmann.





8. ZIAJA, masło kakaowe- kremowe mydło pod prysznic. Ostatnio mam fazę na czekoladowe kosmetyki :P Cena: ok. 5,50 zł, Rossmann.






9. BeBeauty, Gąbka do masażu. Kupuję ją od lat, jest tania, wytrzymała i ogólnodostępna :) Cena: 0,89 zł, Biedronka.




10. CLEANIC, Chusteczki do demakijażu, skóra sucha i wrażliwa. Jadę za kilka dni w góry, więc potrzebowałam niewielkiego opakowania chusteczek do demakijażu, zobaczymy czy się sprawdzą :) Cena: 3,60, Rossmann.



To wszystkie moje zakupy, które poczyniłam w ostatnim czasie. Koniecznie dajcie znać, czy miałyście jakiś produkt z listy i czy się u Was sprawdził. Pozdrawiam :*