24 czerwca 2015

Odżywka do rzęs MIRALASH- efekty po 3 miesiącach kuracji

Około 3 miesiące temu rozpoczęłam stosowanie odżywki do rzęs Miralash. Nie ukrywam, że pokładałam w niej duże nadzieje, bo moje rzęsy nie były w najlepszej kondycji. Dziś chciałabym przedstawić Wam efekty kuracji. :D





Kilka słów o odżywce...

Miralash jest skutecznym preparatem zwiększającym długość, gęstość oraz objętość rzęs zgodny z wymogami FDA. 

Specjalnie wyselekcjonowane składniki odżywki Miralash pobudzają wzrost rzęs i spowalniają proces ich wypadania. Ponadto dzięki aktywnym substancjom stają się one gęstsze, ciemniejsze i mocniejsze. Miralash został wzbogacony o naturalne ekstrakty m.in. z żeń-szenia i pokrzywy zwyczajnej w celu zapewnienia dodatkowej ochrony skóry w okolicach oczu. 

Produkt rekomendowany jest kobietom, których rzęsy są z natury krótkie i słabe, jak również tym, które używały sztucznych rzęs, korzystały z zabiegów przedłużania lub przeszły chemioterapię.   




Skład Miralash: Aqua, Propanediol, Panthenol, Glycerin, Biotinoyl Tripeptide-1, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Niacinamide, Panax Ginseng Root Extract, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Soluble Collagen, Urtica Dioica (Nettle) Extract. Pojemność: 3 ml/ cena: 179 zł, w cenie promocyjnej 149 zł.






EFEKTY PO 3 MIESIĄCACH STOSOWANIA:

1. Znaczne wydłużenie rzęs z czego jestem bardzo, bardzo zadowolona. Gdy pomaluję je maskarą wyglądają jak sztuczne, takie są długie :))

2. Rzęsy stały się bardziej gęste.

3. Wzmocniły się i nie wypadają.

4. Odżywka jest bardzo wydajna i przy codziennym stosowaniu wystarczy jeszcze na minimum 1-1,5 miesiąca.

5. Rzęsy stały się bardziej sprężyste.

Jestem bardzo zadowolona z efektów stosowania tej odżywki. Od zawsze marzyłam o długich i gęstych rzęsach i dzięki Miralash to marzenie się spełniło. Jestem ciekawa przez jaki czas efekty się utrzymają- mam nadzieję, że jak najdłużej. Jeszcze będę Was informować o tym na blogu. Reasumując jeżeli odżywka już mi się skończy, kupię ją ponownie. Pomimo dosyć wysokiej ceny (około 179 zł, w promocji 149 zł) jest godna polecenia, wystarcza spokojnie na 4- 4,5 miesiąca codziennego stosowania :) Moja ocena to 5/5.

ZDJĘCIA PRZEDSTAWIAJĄ RZĘSY PO 3 MIESIĘCZNEJ KURACJI MIRALASH







Stosowałyście odżywkę Miralash? Co sądzicie o moich efektach? :D