04 października 2015

Kuracja preparatem Merz Special

Heeej!
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moimi refleksjami na temat produktu Merz Special. Stosuję go regularnie już trochę ponad dwa miesiące... To jeszcze nie koniec kuracji, ponieważ powinna trwać pełnie 3 miesiące, ale już dziś chciałabym przekazać wam informacje na jego temat.

Pierwszy post na temat tego suplementu zamieściłam tutaj: TUTAJ



Moja opinia:


1. WŁOSY
Z racji tego, że jesień zbliża się wielkimi krokami moje włosy zwykle wypadają bardziej niż zwykle. Po stosowaniu Merz Special mam wrażenie, że tracę ich trochę mniej. Zauważam to głównie na szczotce i w łazience podczas kąpieli :D



2. CERA
Moja cera po odstawieniu antybiotyków przez jakieś pół roku była pozbawiona niedoskonałości, Niestety po pewnym czasie one wróciły. Merz Special załagodził sytuację, szczególnie jeśli chodzi o podskórne niedoskonałości.... Jest ich zdecydowanie mniej.... zniknął również trądzik na czole.



3. PAZNOKCIE
Niestety nie zauważyłam w tym przypadku większej różnicy, niż przed kuracja... Paznokcie są kruche i muszę stosować dodatkowo odżywkę, żeby jakoś wyglądały.



Ogólnie preparat sprawdził się. Kuracja jeszcze wystarczy mi na około 20 dni :D wówczas napisze pełną recenzję tego suplementu.