22 listopada 2015

Ulubiony rozświetlacz do twarzy- LOVELY, Gold Highlighter

Witam wszystkich po tak długiej przerwie.... Niestety aktualnie przebywam za granicą i miałam dość spore problemy, żeby znaleźć dobry internet, który dałby mi możliwość napisania postu.



Dziś chciałabym zrecenzować już kultowy produkt firmy LOVELY Gold Highlighter. Możemy go odstać w Rossmannie za super cenę 9 zł!

Produkt jest często porównywany do dobrze znanego rozświetlacza- Mary Lou Manizer, który w porównaniu z Lovely jest dużo droższy... Używam go już od prawie roku i jestem mega zadowolona.



Opakowanie

Opakowanie tego produktu jest bez dwóch zdań wadą tego produktu i najsłabszym ogniwem. Wieczko jest dosyć kruche, także po kilku dniach pękło podczas bliskiego zetknięcia z podłogą :/ Ogólnie wygląda też tandetnie, więc opakowanie nie przypadło mi do gustu. Ale czy pudełeczko jest najważniejsze? Otóż nie.... 

Odcień/ Konsystencja

Produkt występuje w dwóch odcieniach: złotym (który testowałam) i srebrnym. Wersja GOLD pasuje kobietom, które posiadają ciepły lub neutralny odcień skóry.
Rozświetlacz ma przyjemną konsystencje, łatwo rozprowadza się na skórze. Aplikuję go pędzlem, już niewielka ilość jest wystarczająca. Jest mocno napigmentowany, więc trzeba z nim uważać ;)



Moja opinia

Produkt ma niewątpliwie najwięcej plusów, które chciałabym przedstawić:

- nie posiada żadnych drobinek brokatu, co jest OGROMNYM plusem
- bardzo długo utrzymuje się na skórze
- ładnie wygląda na skórze
- dużo tańszy niż kultowy rozświetlacz z The Balm (Marry Lou Manizer)
- łatwodostępny i tani

Jedynym minusem jaki zauważyłam jest jego słabe opakowanie, ale da się przeżyć.

Ogólne wrażenie oceniam bardzo dobrze. Produkt dostaje 5-/5.



Lubicie ten rozświetlacz? Jaki jest wasz ulubiony?