02 stycznia 2016

Porównanie palety cieni SLEEK "Au Naturel" oraz MAKEUP REVOLUTION "Death By Chocolate"

Dokładnie rok temu zaopatrzyłam się w dwie palety cieni, które były polecane dosłownie wszędzie :) Chciałam, żeby były utrzymane w tonacji nude. Ważnym czynnikiem, który skłonił mnie do kupienia tych produktów była cena oraz rodzaje różnorodnych cieni mieszczących się w palecie, czyli cienie matowe, satynowe oraz metaliczne.





Nie ukrywam, że większe nadzieje pokładałam w palecie Sleek'a "Au Naturel" niż Makeup Revolution. Z racji tego, że wcześniej nie posiadałam produktów tej firmy i myślałam, iż będzie to naprawdę porządny produkt.

 SLEEK/ Au Naturel


Paletę "Au Naturel" kupiłam za 37,5 zł na stronie internetowej: www.cocolita.pl. Produkt posiada 12 cieni (8 matowych oraz 4 połyskujące). Ogromnym plusem jest to, że wśród cieni nie ma tych z brokatem! Używając jej możemy wyczarować prawie wszystkie makijaże: od dziennych po "smoky eyes". Jest to bardzo uniwersalny produkt! :) Opakowanie Sleek'a  jest niewielkie, dość płaskie, więc idealne do podróży. Niestety jakość pozostawia wiele do życzenia i już po kilku tygodniach od zakupu odpadła klapka do zamykania palety :/ Cienie są średnio napigmentowane w porównaniu z "Death By Chocolate". Moim ulubionym cieniem z tej palety jest cień TAUPE (co widać po zużyciu :) ). 








MAKEPU REVOLUTION/ Death By Chocolate




Skoro mowa już o drugiej palecie, czyli MAKEUP REVOLUTION "Death By Chocolate" muszę przyznać, że jestem z niej bardzo, bardzo zadowolona. Kupiłam ją również przez internet za 40 zł, więc cena porównywalna do Sleek'a, ale jakość, według mnie, lepsza! Paleta posiada aż 16 cieni: 2 cienie, które są podwójnej wielkości (1 matowy jasny beż oraz perłowy beż), 5 matowych cieni, 4 cienie metaliczne i resztę satynową. Produkt ma piękne "czekoladowe" opakowanie z dużym lusterkiem, które jest świetniej jakości. Cienie utrzymują się bardzo dobrze, a  z bazą nawet do 17-18 godzin! "Death By Chocolate" to uniwersalna paleta, którą polecam blondynkom, rudym jak i brunetkom. Idealna na prezent. Jestem pewna, że zadowoli każdą kobietę, która uwielbia makijaż. Moimi ulubionymi cieniami z tej palety są: DON'T LET GO, FOOT'S GOLD oraz ONE MORE BAR.









PODSUMOWANIE:




 Miałyście te palety cieni? Jaka jest wasza opinia na ich temat?