12 stycznia 2016

Zimowy haul- PIELĘGNACJA

W ostatnim czasie poczyniłam małe zakupy kosmetyczne... Dużo produktów zużyłam w ostatnim czasie, więc musiałam zastąpić je nowymi. Oto moja lista zakupów pielęgnacyjnych:



1. LA ROCHE-POSAY, Zestaw kosmetyków: krem Effaclar Duo [+], żel oczyszczający Effaclar oraz złuszczający tonik zwężający pory Effaclar, cena 49 zł (apteka)

Do apteki wybrałam się tylko po krem Effaclar Duo [+], który zresztą uwielbiam :) Farmaceuta przy kasie poinformował mnie, że akurat do tego kremu ( jako gratis) firma dorzuca żel oczyszczający oraz tonik- oczywiście miniaturki, ale i tak było mi bardzo miło. Żel akurat już kiedyś stosowałam i za bardzo wysuszał moją skurę, natomiast tonik posiadał alkohol, więc oddałam go mojej Sister :)
Więcej o kremie Effaclar Duo [+] przeczytacie tutaj:





2. STARA MYDLARNIA, Serum do twarzy z dodatkiem oleju z czarnuszki i witaminą F, cena 29 zł (drogeria Natura)

OLEJ Z CZARNUSZKI tłoczony jest na zimno, dzięki temu zachowuje wszystkie substancje aktywne. Zawiera kwasy tłuszczowe, witaminy A i E oraz sole mineralne. Przywraca skórze elastyczność i jędrność, doskonale wygładza zmarszczki, widocznie poprawia kondycję skóry, stąd nazywany jest złotem faraonów. Wspomaga pielęgnację i leczenie skóry trądzikowej i z problemami alergicznymi – ma silne działanie antybakteryjne i przeciwzapalne. Łagodzi podrażnienia wywołane przez słońce.

3. TOŁPA, Nawilżający krem łagodzący pod oczy GREEN, cena. 17 zł w promcjii (drogeria Natura)

Według producenta nawilża i zatrzymuje wodę w naskórku. Łagodzi podrażnienia i wygładza skórę wokół oczu. Poprawia elastyczność i przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu. Redukuje cienie pod oczami i przywraca spojrzeniu naturalny blask. 

4. ZIAJA, Krem wygładzający 25 +, cena ok. 11 zł (drogeria Jaśmin)

Uwielbiam krem matujący z tej serii, więc postanowiłam wypróbować również wygładzający :D




5. MUDD, Maseczka do twarzy z glinką brązową, cena 2 Euro (Holandia)

6. ZIAJA, Maseczka oczyszczająco-ściągająca "Liście zielonej oliwki", cena ok. 1,70 zł (drogeria Rossmann)




7. SCHWARZKOPF, Maska do włosów GLISS KUR z olejem arganowym i mleczkiem kokosowym, cena ok. 2 Euro (drogeria Kruidvat- Holandia)

8. JOHN FRIEDA, Szampon do włosów brązowych BRILLIANT BRUNETTE, cena 5,50 Euro (drogeria Kruidvat- Holandia)





9. ANDRELON, Szampon bez silikonów i parabenów Natuurlijk Puur, cena ok. 3 Euro (drogeria Etos- Holandia)

Już miałam okazję go stosować i zapowiada się fajnie :D

10. ANDRELON, Maska do włosów Natuurlijk Puur, cena ok. 3 Euro (drogeria Etos- Holandia)





Miałyście jakiś produkt z listy? :)