02 lutego 2016

Zakupy z Rossmanna i Natury

Dziś odwiedziłam dwie drogerie- Naturę i Rossmana :) dawno w nich nie byłam, dlatego postanowiłam zobaczyć czy są jakieś nowości w tych sklepach. Oczywiście (jak zawsze) wyszłam z kilkoma zakupami kosmetycznymi.... Zobaczcie same:




1. REAL TECHNIQUES, Gąbka do aplikacji podkładu, cena: 31,99 zł, Rossmann.




2. CATRICE, Kamuflaż w płynie, cena: 14,99 zł, Natura, odcień 020 Light Beige.






3. GOLDEN ROSE, Velvet Matte Lipstick,cena: 10,99/szt., wysepka Golden Rose, odc. 04 i 07.







4. HEAN NATURA, Peeling cukrowy do ciała Slim no limit, Limonka, Żeń-szeń, cena: 6,99 zł (promocja), Rossmann.

5. BABYDREAM, Oliwka pielęgnacyjna dla niemowląt z olejem migdałowym i jojoba, cena: 6,99 zł, Rossmann.







6. ZIAJA, Krem pod oczy "Kozie mleko", cena: 6,99 zł, Natura.




Jakie kosmetyki kupiłyście w ostatnim czasie?
Jeśli miałyście jakiś produkt z listy dajcie znać, jestem bardzo ciekawa waszych opinii :D