17 marca 2016

Wielkie testowanie produktów NIVEA- szampon i odżywka REPAIR & TARGETED CARE

Niedawno firma NIVEA przesłała mi zestaw do pielęgnacji włosów: szampon i odżywkę do włosów suchych i łamliwych z serii REPAIR. Produkty można kupić właściwie w każdej drogerii w cenie około 11/12 zł za sztukę. Pamiętam, że kiedyś maiłam okazję testować jedną z odżywek NIVEA i byłam bardzo zadowolona.





Jakie włosy posiadam?

Mam włosy cienkie, szybko przetłuszczające się, które łatwo obciążyć. Preferuje szampony bezbarwne, lekkie, bez silikonu. 




Szampon NIVEA Repair & Targeted Care 

Produkt zamknięty jest w plastikowym opakowaniu z dozownikiem. Według producenta ma pielęgnować zniszczone fragmenty włosów i odbudowywać je dokładnie tam gdzie potrzeba. Ponadto chronić i wzmacniać włosy przed uszkodzeniami, a przez to zapobiegać łamaniu. Szampon niestety ma perłowa barwę przez co włosy trochę szybciej mi się przetłuszczają, ale bardzo dobrze je oczyszcza. W jego składzie znajdziemy te same substancje aktywne co w odżywce, a także typowe dla drogeryjnych szamponów detergenty czyli SLES i betainę kokamidopropylową:




Odżywka NIVEA Repair & Targeted Care

Produkt zdecydowanie należy do moich ulubionych! Znajdziemy w nim panthenol czyli witaminę B5, która wnika w głąb włosów odżywiając i nawilżając je,  hydrolizowaną keratynę, lanolinę,która bardzo dobrze chroni nasze włosy przed wysoką i niską temperaturą. W skład odzywki wchodzi również olej makadamia oraz lekkie silikony. 

Odzywka przepięknie pachnie i świetnie wygładza i nawilża włosy, nie obciążając ich. Ma gęsta konsystencję przez co nie spływa z włosów. Jestem jak najbardziej na "tak" i z pewnością wypróbuję inne odżywki NIVEA.



Lubicie kosmetyki do włosów firmy NIVEA? Jakie najbardziej :) ?